Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Gamers?

Ik vroeg me af of er hier veel mensen waren die gamen. En wat zoal? 🙂

Zelf speel ik vooral World of Tanks. En dan wissel ik nog tussen (hangt er vanaf waar ik zin in heb) Prison Architect, Red Alert 3, Cities Skylines, Civilization V, Rise of The Tomb Raider, Hearts of Iron IV...

Al speel ik vrij weinig denk ik toch 😛 . Alleen in het weekend en dan maar alleen 's avonds een paar uurtjes.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
9 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Gamers?

Ik ben vooral een fan van het simulator-genre 🙂

 

De games die ik momenteel het meest speel zijn: Train Simulator 2017, Cities: Skylines, Euro Truck Simulator 2, Grand Theft Auto V, Fernbus Simulator (met af en toe Bus Simulator 16) en TransOcean 2: Rivals.

 

Vroeger speeld ik op de PS4 maar ben overgestapt naar PC omdat ik het beu was iedere maand te betalen om online te spelen. Ook is het simulatiegenre zeer beperkt op PS4.

 

Ook bij mij ontbreekt meestal de tijd om te gamen. Vooral in Cities: Skylines kan veel tijd kruipen.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Gamers?

Aha! Nog gamers Smiley Erg vrolijk

 

De weinige tijd die ik in games kan investeren, gaat vooral naar Hearthstone, Diablo 3 op PC en een paar games op de PS4 ( Doom Smiley Erg vrolijk, The Crew en binnenkort ook de nieuwe FIFA)

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Gamers?

Cities Skylines is zo van:
Ik ga even een uurtje spelen, 5 uur later... Laptop te traag om verder te spelen en je verschiet dat het al zo laat is 😛 (Gelukkig heb ik nu een pc)

Mijn broer speelt ook vooral simulators maar dan vooral FSX maar ook die bus simulators. Al vind ik dat niet zo tof. Liever Tanks! 😄
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5253
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Gamers?

In een ver verleden speelde ik Quake 2 Online. Veel later heb ik me een PS2 gehaald (GTA, God of War, Metal Gear Solid, Splinter Cell, ...).

Tegenwoordig geen tijd meer, anders haalde ik onmiddellijk een PS4 in huis. Misschien een PS10 tegen de tijd dat ik op pensioen ga... 🙂

  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 415
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Gamers?

Ik ben begonnen met de text adventures van Rainbird oa the pawn. Dan gelokt door ELITE ongelooflijk , deze waren op cassette C64. Kan alleen zeggen tijd vliegt
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Gamers?

Cassette C64? Dat heb ik nooit gekend 😛
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5253
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Gamers?

Wel gekend, maar nooit zelf gebruikt. Wij hadden een floppy drive en dankzij een Power Cartridge* behoorden wij (nu ja, ik, mijn broer en zus hadden er niet zo veel interesse in) tot 'The Cool Kids'. Good times... 8-) * http://ar.c64.org/rrwiki/images/f/f1/Your_Commodore_Issue_25_1986_Oct_Power_Cartridge_Ad.jpg

  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 415
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Gamers?

@Arthur2, vroeger moesten wij zelfs opstaan om van tv kanaal te veranderen draaiknop of toets, als we geen goed beeld hadden kon je op het dak kruipen om de antenne te richten. Telefoon een draaischijf en geen #. Laat me niet beginnen over de cassette speler 7 minuten om een spel te laden klein schroevendraaier bij de hand als het niet goed werkte een je de koppen moest uitlijnen.
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Gamers?

@Moaner ik heb nooit op het dak moeten kruipen wel vaak genoeg naar mijn goesting in de kruipkelder 😛

Maar ik ben niet zo jong dat ik niet meer weet hoe het vroeger was 🙂
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.