Beantwoorden
Clementine
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Heractivering Microsoft Personal 365

Mijn Microsoft-account werd gehackt.  T.t.z. mijn telenetmailadres werd vervangen door mailadres van hacker.  Microsoft heeft daarop mijn account opgeschort (suspended).

Ik heb een Microsoft Personal 365 abonnement dat daardoor niet meer naar behoren functioneert.  Al uren gespendeerd om ondersteuning te krijgen van Microsoft, maar dat lukt niet.

Mijn vraag: hoe kan ik mijn betaald pakket opnieuw activeren, want mijn telenetmailadres kan ik niet meer gebruiken om mij aan te melden bij Microsoft ?  Abonnement verloopt morgen.  Laat ik het abonnement gewoon vervallen en koop ik een ander met een ander Microsoft-account en ander telenetmailadres als login ?  Zo ja, moet ik dan eerst het bestaande Microsoft 365 abonnement op mijn laptop verwijderen ?

2 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Heractivering Microsoft Personal 365

De sleutel tot het terugkrijgen van het originele account ligt bij Microsoft. Heb je dit formulier al geprobeerd? Je account herstellen 

Als je bij Microsoft echt niet opnieuw aan je account geraakt dan is inderdaad het enige alternatief om een nieuwe te maken (kan volgens mij ook op het originele Telenet-adres of eigenlijk eender welk e-mailadres dat je hebt bij eender welke provider) daarop een nieuw abonnement nemen en dan inloggen met dat account in een van de Office-apps.

Let ook wel op, is je Windows-account ook niet gelinkt dat je Microsoft-account. Want dan kan je daar ook problemen ondervinden. (Als je geen Windows gebruikt is dit natuurlijk niet van toepassing)


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Clementine
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Heractivering Microsoft Personal 365

Beste WG94, als feedback wil ik het volgende meegeven: met mijn origineel telenetadres een nieuw account aanmaken bij Microsoft lukte niet (kreeg als antwoord dat er al een account was, alhoewel het 'suspended' is).  Heb dan maar een nieuw account aangemaakt op een ander telenetadres.  En inderdaad zoals je schreef (daar had ik nog niet bij stilgestaan), ik werk met Windows.  Mijn laptop heb ik geïnstalleerd met mijn oorspronkelijk Microsoft-account, dus als ik ooit wijzigingen zou willen aanbrengen, gaat mij dat ook niet meer lukken.  Mvg,