Beantwoorden
cla
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
Wereld gedichtendag Complimentendag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Kan ik via VPN naar Eurosport Nederland kijken?

Hallo

Volgende vraag ... Ik ben abonnee van Eurosport en zou graag via een vpn het programma van Eurosport Nederland bekijken ... Is dat mogelijk hier als ik in België ben? ... Indien ja ... Hoe moet ik dat aanpakken aub?

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Vpn / geoblocking

0 Likes
9 reacties
Ex-Netweter
 

Kan ik via VPN naar Eurosport Nederland kijken?

Ja, je moet eerst beslissen op welk toestel je Eurosport wil kijken en daarna zoek je een VPN-aanbieder die dit toestel ondersteunt:

Kijk bijvoorbeeld eens op https://nordvpn.com/nl/download/ of https://www.expressvpn.com/nl/vpn-software

cla
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
Wereld gedichtendag Complimentendag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Kan ik via VPN naar Eurosport Nederland kijken?

Ik heb een android smartphone en ben geabonneerd op NORDVPN (dit zou een match moeten zijn!!)

 

Ter info ... Ik ben grote veldritfan ... En ze zenden veldrijden uit op Eurosport Nederland.

 

Ik heb dus een Nederlandse locatie op NORDVPN ingesteld ... Maar in de programmagids van Eurosport zie ik het veldrijden niet staan (alhoewel ze het zeker uitzenden!!)

 

Wet die ik verkeerd?

Maak ik een denkfout??

 

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Kan ik via VPN naar Eurosport Nederland kijken?

Je moet dan wellicht de landinstellingen van je Google Play-account op Nederland instellen en daarna de Nederlandse Eurosport-app installeren.

https://support.google.com/googleplay/answer/7431675?hl=nl

cla
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
Wereld gedichtendag Complimentendag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Kan ik via VPN naar Eurosport Nederland kijken?

Ik denk het niet hoor ... Landinstellingen wijzigen is nogal drastisch hé!

 

Daarom toch dat men aanraadt een vpn met goede geoblocking aanraad??

 

Maar ik weet niet goed hoe te gebruiken .. daarom mijn vraag hier!

 

 

0 Likes
thomasdb
Experienced Veelweter
Berichten: 240
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Kan ik via VPN naar Eurosport Nederland kijken?

als je modem in nederland een recente fritzbox is kan je erop ook een wireguard vpn profiel aanmaken en je gsm of computer via de wireguard app rechtsreeks met je modem thuis in nederland verbinden. maar van eurosport zelf heb ik geen kennis. kan je dit bekijken via de website ? of moet het met een app. met een app zullen landinstellingen misschien inderdaad meetellen, via de browser minderzozeer denk ik

cla
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
Wereld gedichtendag Complimentendag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Kan ik via VPN naar Eurosport Nederland kijken?

Thx voor antwoord ...

Maar mijn modem staat in België ... Daar ik een Belg ben hé!

 

Ik wil gewoon de content van Eurosport Nederland kunnen kijken hé.

En daarom heb ik mij een vpn aangeschaft (NORDVPN) en mij op Locatie Nederland gezet ... Omdat ik dacht dat ik dan de Nederlandse Eurosport zou kunnen kijken.

 

0 Likes
thomasdb
Experienced Veelweter
Berichten: 240
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Kan ik via VPN naar Eurosport Nederland kijken?

werkt het via de computer wel met de VPN ?

ligt het aan eurosport abonnement dat belgisch is, of  aan de inlog van google omdat google op België staat?

afhankelijk hiervan kan er misschien een tablet of oude gsm met nederland als landinstelling gebruikt worden om te kijken,  of is het helemaal niet mogelijk misschien...

nutteloze info, 

op satteliet zit ook wel een eurosport gratis dacht ik maar dan duits is al langer dan een jaar geleden dat ik dat nog gecheckt heb wel. die zou je dan met een goedkope openatv tv-box met ethernet van een paar tien euro kunnen sturen naar je gsm met VLC erop in je thuisnetwerk, of, elders met een vpn-to-home ( zoals de fritzbox) en daarop kijken, dan heb je nog een schotel en ontvanger en eventueel vpn router nodig thuis ook maar , geen betalende vpn

 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan ik via VPN naar Eurosport Nederland kijken?

@thomasdb op satelliet is het de Duitse versie dat open zit zolang ze nog de SD versie gaan blijven ondersteunen, dan is het ook gedaan want de Duitse HD versie zit achter het HD+ abbo aanbod, je hebt er een smartcard voor nodig en CI+ module, kost is rond de 80 euro per jaar, veel geld voor 1 zender in feite (zonder eenmalige CI+ kost).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
cla
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
Wereld gedichtendag Complimentendag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Kan ik via VPN naar Eurosport Nederland kijken?

Beste allen ... Thx voor hulp ...

 

Het sop is idd de kool niet waard! ☹️

Ik probeer het op een andere manier!

0 Likes