Hi @Jamingo! Bedankt voor je voorstel! Op De Netweters maken we gebruik van categorieën en borden, jouw voorstel zijn nieuwe hoofdcategorieën? Want we proberen de structuur (categorieën en borden) zo op te bouwen dat er overal regelmatig interacties op zijn. Sommige topics worden minder besproken en dan is het minder aantrekkelijk om er een apart bord voor te maken.
En met suggesties, bedoel je suggesties voor de community? Want product-suggesties vind ikzelf een goed idee, maar zonder een commitment van de juiste afdelingen intern zijn die product-suggesties leuk, maar wordt er geen gehoor of gevolg aan gegeven. Tijdens de eerste jaren van deze community bestond er trouwens een feedback/suggestie-bord, maar toen vonden we het jammer dat er zelden iets concreet werd gedaan met deze feedback en hebben we besloten dit niet prominent meer op de community naar voren te brengen. Want voor de klanten die de moeite deden suggesties te maken, is het ook niet leuk als er dan niets mee wordt gedaan. Sowieso is dit wel iets waar we vanop community erg sterk in geloven. Maar ook zonder feedback/suggestie-bord, geven we feedback die we opmerken in threads intern door.
Suzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.