Beantwoorden
missteacher1981
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Afstandsbediening TV-box koppelen met Samsung QLED

Beste

Deze week werkte ineens mijn afstandsbediening van telenet niet meer met onze samsung QLED tv.  Ik heb gebeld naar de klantenservice van Telenet en ze melde me dat de afstandsbediening stuk was en dat ik een nieuwe moest gaan halen. Vandaag ben ik dus een nieuwe gaan halen en heb deze geprobeerd te koppelen (in de winkel hebben ze gezegd hoe) en nu werkt de afstandsbediening nog steeds niet. 
Volgens mij ligt het ergens aan de instellingen.  Wie kan mij helpen? 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: afstandsbediening telenet tv-box koppelen samsung QLED

1 reactie
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1680
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Afstandsbediening TV-box koppelen met Samsung QLED

@missteacher1981 

Op de Smart Hub (ik veronderstel dat je die ook hebt als je een Samsung Qled hebt),bij Bron omhoog naar 'Instellen universele afstandsbediening'.
Kies Start→Settopbox→Rechtstreeks op tv→Serviceprovider Telenet.
Selecteer daarna de HDMI poort waar de digicorder op aangesloten is.
Daarna krijg je de keuze om het switchen van de kanalen te testen (Kan. omh. of oml.)
Steeds op 'Nee' drukken. Na een aantal keer krijg je dan 'Modelnummer zoeken'.
Laat Fabrikant op Onbekend staan. Zo kan je uw samsung afstandsbediening gebruiken voor je Tv box.

Ik weet de vraag was om je Telenet afstandsbediening te gebruiken ipv die van je tv maar ik denk dat het niet zoveel zal uitmaken als je alles met de tv afstandsbediening kan uitvoeren 😉 Moest het toch een probleem zijn laat maar weten.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.