41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Op de TV box (nieuw sinds vorige week) werkt alles vlot.
Op telenet.tv of in de app krijg ik errors:
- op Chrome : "Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. 1002"
- op Safari: "Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. 3016"
Ik gebruik MacOS op MacBook Pro, Apple M1 Pro, OS Sonoma 14.11
Ik heb al geprobeerd: uitloggen uit Telenet.tv en uit Telenet.be
+ alle cookies verwijderen
+ alle site gegevens verwijderen
+ alle site instellingen resetten
Daarna terug inloggen op telenet.tv met username (=mijn email, kleine letters).
Dit is in vorige posts aangehaald als oplossing.
=> helpt niet bij mij
Bedankt voor de tip. Dat heb ik hierbij gedaan;
De laatste keer dat ik de support via Whatsapp gecontacteerd heb was 's ochtends vroeg (voor 8u), en ik kreeg reactie na 18:30u 's avonds. De keren ervoor was er vaak meer dan een dag tussen. Vandaar dat ik niet sta te springen om hen via dat kanaal te contacteren, maar ik heb het deze keer nog eens geprobeerd... wie weet.
Thanks voor de tip, hopelijk krijgen we het aan de praat.
Thanks voor de tip, Janneke.
Jawel: zowel de web browser als de app geprobeerd, alle cookies en history verwijderd, ... hielp niet.
Helaas...