Beantwoorden
snowtravellers
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Hoe kan ik Telenet TV Iconic afspelen via Chromecast?

Ik ben recentelijk overgestapt van TV Flow naar TV Iconic. Na enige tijd verloopt bijna alles vlot, echter blijf ik een probleem ervaren bij het gebruik van Chromecast met Google TV.

Wanneer ik probeer in te loggen met de QR-code via mijn smartphone, krijg ik wel toegang tot alle beschikbare programma's van TV Iconic, maar kan ik geen enkel kanaal bekijken. Aan de andere kant, wanneer ik via de webbrowser inlog door qr.telenet.tv/... in te voeren, kan ik wel alle programma's bekijken die beschikbaar zijn in TV Flow, maar niet die van TV Iconic. De opnames die ik gemaakt heb in TV Iconic kan ik dan niet bekijken maar wel de opnames van vroeger in TV Flow.

Ik heb contact opgenomen met Telenet, maar zij hebben voorgesteld om mijn vraag via deze weg te stellen. Heeft iemand een idee hoe ik TV Iconic kan afspelen via Chromecast met Google TV? Ik heb de applicatie al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd en alle updates van Chromecast geïnstalleerd.

 

Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Problemen overgang van TV Flow naar TV Iconic

3 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Hoe kan ik Telenet TV Iconic afspelen via Chromecast?

Heb je het probleem enkel op de Chromecast of ook op de Telenet TV-website en de smartphone app?

Indien het laatste; dan ligt het 100% zeker aan de activering van TV Iconic die niet juist gelopen is en dan moet je echt wel bij de klantendienst zelf zijn.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
snowtravellers
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Hoe kan ik Telenet TV Iconic afspelen via Chromecast?

Scherm­afbeelding 2024-02-15 om 10.47.25.pngHet probleem heb ik enkel op de Chromecast met Google tv ondanks het feit dat ik de app al meerdere keren heb geherinstalleerd. 
Naar gelang ik de QR code gebruik of de link via webbrowser krijg ik een ander verhaal zoals uitgelegd in mijn vorig bericht.
Op de app en telenettv online kan ik enkel ROB niet afspelen maar wel zien in mijn gids. Daar krijg ik de melding dat ik het wel kan casten naar een tv. 

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Hoe kan ik Telenet TV Iconic afspelen via Chromecast?


@snowtravellers  schreef:

Op de app en telenettv online kan ik enkel ROB niet afspelen maar wel zien in mijn gids. Daar krijg ik de melding dat ik het wel kan casten naar een tv. 


Regionale zenders (en nog enkele andere) zijn niet online beschikbaar, dat is normaal. "Kijken op TV" wil in deze context trouwens zeggen "kijken op je TV-box/Digibox/Digicorder"


@snowtravellers  schreef:

Het probleem heb ik enkel op de Chromecast met Google tv ondanks het feit dat ik de app al meerdere keren heb geherinstalleerd. 
Naar gelang ik de QR code gebruik of de link via webbrowser krijg ik een ander verhaal zoals uitgelegd in mijn vorig bericht.


Enkele dingen die je nog kan proberen

  • Voor je QR code scant en/of via de URL gaat; zorg eerst dat je 100% uitgelogd bent bij Telenet in je browser. (bvb URL openen in een incognito/prive venster)
  • De Chromecast helemaal opnieuw installeren.

Verder heb ik helaas geen suggesties voor je; hopelijk heeft een van de andere gebruikers iets gelijkaardig voor gehad en kunnen oplossen.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.