Hallo,
ff het verhaal, sinds vorige week 11/10 had ik ge reageert op een mail van Telenet om tester te worden voor de nieuwe TV Box, dag nadien een mail terug met vermelding uw order ligt klaar maar wacht nog op bevestiging-mail.
Tot op vandaag geen bevestiging-mail dus ff bellen naar het nummer op de eerste mail, toffe en vriendelijke persoon aan de lijn herkend het probleem met dat gebeurt meer etc... ging dat ff checken en ja hoor alles ok en dus als antwoord "U mag het toestel afhalen op een van de vermelde adressen" ik vraag, U bent toch zeker he, want alles afbreken etc is geen lachertje hier, antwoord van de medewerker "nee geen enkel probleem U mag hem nu afhalen"
Dus wij naar de Meir 6 Antwerpen met de oude box en aldaar krijgen we het antwoord "niet in voorraad" dus eenmaal thuis ik direct ff bellen naar hetzelfde nr met als gevolg van antwoord "oei dat zou niet mogen etc."
en als resultaat "we gaan proberen de box bij U thuis te laten afleveren...) ikke zeg wow tof enz... past lijn verbroken, terug bellen en andere medewerker aan de lijn, terug het gehele verhaal etc... "we gaan dat thuis bij U afleveren" ikke, is dat gratis?
Antwoord is "neen gaat 5€ kosten maar dat is niets t.o.v met de auto of tram) ikke, neen is waar maar ik heb ze wel al nu voor niets gereden dan al?
Kortom er zou vanaf maandag een optie komen op de web-site om toestellen thuis te laten afleveren???
Iemand een idee waar deze optie te vinden zal zijn of in welke submenu ze het gaan plaatsen?
Alvast bedankt,
George (toch een beetje misnoegd) 😉