Beantwoorden
Krdw
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Restwaarde aangerekend

Hallo iedereen,

Zopas terug aangesloten bij Telenet. 2 de factuur ontvangen en weeral een probleem. 

Was normaal gratis activatie maar ik heb deze toch moeten betalen. 

Maar nu op de 2de factuur word er een "vergoeding Telenet tv box aan restwaarde" aangerekend. 249€

Ik betaal ook huur voor een box. Dus ik weet niet van waar dit bedrag zou kunnen komen. 

Snelheid is terug beter dan bij vorige provider maar de rest....

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5911
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Restwaarde aangerekend

@Krdw 

Hoe lang ben je weg geweest bij Telenet en heb je toen misschien de andere tv box of digicorder of digibox gehouden ? 

Betreft je activering als dit gratis dan moet je er ook niet voor betalen. 

In dit geval zou ik toch eens contact zoeken met de facturatie dienst , dat kan via Whatsapp of Messenger of bellen. Daarom je verhaal eens uitleggen en zien dat ze dit in orde maken. Wij kunnen hierin niet veel aan doen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Krdw
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Restwaarde aangerekend

Dag Patrick, ik ben een 2 glas jaar weg geweest. Ik weet ook dat jullie hier niets kunnen aan doen maar misschien dat iemand dezelfde ervaring heeft gehad. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Restwaarde aangerekend


@Krdw  schreef:

Was normaal gratis activatie maar ik heb deze toch moeten betalen. 


Da's dan oplichting.

Als er bij de bestelling gratis activatie is overeengekomen dan moet dit ook zo op de factuur staan.

De onterecht aangerekende bedragen moet je niet betalen en je moet die bedragen betwisten bij de facturatiedienst.
Als de facturatiedienst van Telenet je niet kan verderhelpen vraag je bemiddeling bij de Ombudsdienst Telecom: https://www.ombudsmantelecom.be/

 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2807
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Restwaarde aangerekend

Een  digicorder dat je mee neemt kost 249 euro er zal een fout gebeurd 

 Dat is nieuw prijs voor aankoop toestel

Voor een oude digicorder betaal je de rest waarde maar die is nooit de volle waarde

Best een e-mail sturen de 2 zaken betwisten er wordt een  creditnota opgemaakt komt in orde geen paniek

fout maken kan gebeuren

0 Likes