Beantwoorden
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 113
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Verschillende diagnoses met andere resultaten?

Wanneer ik een diagnose uitvoer via de TVbox is alles 100% in orde. Ik ondervind ook nergens last. Doe ik diezelfde diagnose via de Telenetapp. krijg ik de melding “er is een storing in uw aansluiting. Waarom dit verschil ?

Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: Diagnose

0 Likes
3 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 517
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Verschillende diagnoses met andere resultaten?

@Stadhuis2 

Als alles werkt zoals het moet zou ik mij toch geen zorgen maken....

FrederikC
Moderator
Berichten: 55
Een bus vol! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Verschillende diagnoses met andere resultaten?

Hoi @Stadhuis2 ! Als je de algemene netwerkdiagnose in de app bedoelt, dan kan het inderdaad dat je verschillende resultaten te zien krijgt. De netwerkdiagnose via je TV-box geeft een momentopname weer, en toont de signaalwaarden die op dat moment worden opgenomen.
De diagnose via de app toont ook mogelijke storingen in jouw omgeving, over de laatste 7 dagen. Als je hier de melding van storingen krijgt, heeft dit dus niet per sé impact op jouw diensten. Het belangrijkste blijft uiteraard zoals @Santa vermeldt, dat je diensten zelf vlot werken 😄


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngFrederik | Moderator
Ik denk altijd heel goed na, voor ik iets stoms zeg.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 113
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Verschillende diagnoses met andere resultaten?

Dank U wel voor de info en de geruststelling.

0 Likes