Beantwoorden
YvesC
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Hoe mails ontvangen met Samsung mailprogramma?

Beste Netweters,

Mijn echtgenote gebruikt voor haar e-mails het emailprogramma email van Samsung op haar smartphone (een Samsung A7). Ik gebruik het nieuwe Outlook van Microsoft op mijn S8 van Samsung. Een paar dagen geleden had mijn echtgenote plots een probleem met haar berichten: ze kreeg ze nog wel binnen, maar kon ze niet openen om de inhoud te bekijken. Nadat ik eerst de gegevens had gewist via apps in de instellingen, heb ik het programma verwijderd en terug geïnstalleerd. Hierdoor moest ik wel terug de e-mail instellen, volgens de procedure die je bij de klantenservice van Telenet kan terugvinden. Nu krijgt ze terug de berichten binnen en kan ze die ook bekijken, maar helaas zijn het niet haar maar mijn e-mails die in haar inbox toekomen. Bij het instellen heb ik mijn emailadres gebruikt (als primaire gebruiker) en de daarbij horende wachtwoord. Vroeger had ik een emailadres met extensie pandora, nu heeft het emailadres een extensie telenet.be. De Telenet klantendienst bevestigde destijds dat ik het oude pandora mocht blijven gebruiken, nu is dat volledig verdwenen. Toch blijf ik nog berichten op dat adres ontvangen en kan ik er ook op verzenden. Voor de instelling heb ik wel het telenet adres gebruikt. Mijn echtgenote die een bebruikersprofiel heeft, haar (telenet) adres gebruiken werkt niet. Ik moet instellen met mijn adres en mijn wachtwoord.

Weet iemand raad om dit kluwen op te lossen?

Met vriendelijke groeten,

YvesC

 

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Ontvangst berichten in email van Samsung

2 reacties
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Hoe mails ontvangen met Samsung mailprogramma?

Is er iemand die @YvesC  kan helpen met zijn vraag? Thx

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5224
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe mails ontvangen met Samsung mailprogramma?

De oude @Pandora.be adressen zijn identiek aan de @telenet.be adressen. Eigenlijk is uw adres @telenet.be geworden en is de @Pandora.be hier een alias van.

Je hebt blijkbaar twee e-mailboxen bij telenet, één met uw naam en een andere met de naam van uw echtgenote.

Bij het instellen van een e-mailapp of e-mailprogramma zijn enkel de e-mailadressen van belang. Het instellen voor de e-mail van uw echtgenote kan enkel met haar e-mailadres.

Als je de e-mails binnen krijgt maar niet kan openen kan dat verschillende oorzaken hebben die meestal zichzelf oplossen na een tijdje.

Je kan altijd eens inlogen via mail.telenet.be. Je geeft uw e-mailadres op (of dat van uw echtgenote) en je moet dan het wachtwoord  ingeven van dat e-mailadres. Dat is de gemakkelijkste manier om dat te testen. Desnoods volg je de procedure wachtwoord vergeten. Als je zo ingelogd geraakt weet je ook wat ze zal moeten opgeven in de e-mailapp.