Beantwoorden
JST
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Netflix onverklaarbaar stopgezet

Telenet heeft mijn Netflix account opgezegd en het verdween ook van mijn abonnement. Bij Telenet zeggen ze dat het bij Netflix ligt en bij Netflix het omgekeerde. Onbegrijpelijk. Telenet gaat me 6 maanden 10 Euro minder aanrekenen. Daaruit kan ik enkel besluiten dat er bij Telenet iets fout zit.

 

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Netflix via Telenet

0 Likes
3 reacties
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 214
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Netflix onverklaarbaar stopgezet


@JST  schreef:

Daaruit kan ik enkel besluiten dat er bij Telenet iets fout zit.


Ik daarentegen besluit dat Telenet een meer dan billijke vergoeding hier tegenover stelt, en dat ze wel degelijk begaan zijn met hun klanten. 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2856
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Netflix onverklaarbaar stopgezet

Dit is niet de eerste keer dat we dit horen

We denken dat ze aan controleren zijn wie netflix heeft en wie geen netflix heeft

Er waren kleine problemen, dat ze niet terug vinden dat je netflix had maar je hebt wel maanden wel netflix gehad

Dit melde gebruikers hier

0 Likes
JST
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Netflix onverklaarbaar stopgezet

Niet echt een billijke vergoeding. Zelfs bij een tegemoetkoming van 10 Euro, betaal ik nog meer dan voor Playmore alleen, hetgeen ik nu heb.

Gisteren nog eens contact opgenomen. Nu gingen ze een technisch dossier aanleggen. Hoe geloofwaardig is dit nog.

Heb mijn laatste aanrekening bekeken via "mijn telenet". Ik kan wel betalen, maar kan de rekening niet zien. Rekening is ineens 50 Euro lager, maar wat zit er nog in ?

0 Likes