Beantwoorden
Helipilot
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

ORBI + Telenet

Hallo Netweters,

 

Iemand die mij kan helpen bij het activeren van modem bridging? Momenteel heb ik een ORBI systeem waarbij de router van de ORBI rechtstreeks aangesloten is op de CV8560E. Op mijn telenet heb ik momenteel het MAC adres ingevuld bij modem bridging dat ik heb teruggevonden in de webinterface van de ORBI router onder het kopje INTERNET PORT. Nu verschilt dit MAC adres met het MAC adres onderop de router/het MAC adres dat staat onder het kopje Router information in de webinterface. Momenteel werkt het internet en kan ik de webinterface van de ORBI benaderen met mijn ipadres. Echter staat in mijn Telenet dat de CV8560E geen aangesloten gebruikers heeft. Wanneer ik het MAC adres invul dat onderop de router staat dan geeft mijn telenet aan dat de ORBI is aangesloten, echter kan ik dan niet de webinterface van de ORBI router benaderen met mijn ipadres. Het internet functioneert prima. Kan iemand mij aangeven welke MAC adres het juiste is.

Sinds de overstap naar mijn modem only geeft de telenet app ook technische storing aan onder het kopje WIFI netwerk. Iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben?

 

Alvast bedankt voor uw moeite om te antwoorden.

 

 

 

c6dcb3d63ff0320738c977a3261f26f7c21b66dd.png

0 Likes
1 reactie
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1751
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

ORBI + Telenet

Ik sluit dit topic, omdat de vraag dubbel gesteld is, en ook hier terug te vinden is.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes