Beantwoorden
TotoTunes
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Port forwarding niet mogelijk

Volgens deze post was het niet mogelijk om port forwarding in te stellen omdat ze aan het systeem aan het werken waren. 

(https://www.netweters.be/t5/Hardware-instellingen/Portforwarding-opslaan-in-Mijn-Telenet/td-p/162869 

 

Is dit ondertussen al in orde want het lukt me nog steeds niet om een nieuwe port forwarding regel toe te voegen

2 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1245
De nieuwe Einstein! Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis!

Port forwarding niet mogelijk

Het is in principe mogelijk er zijn momenteel echter 2 grote problemen in de interface.

  • Onmogelijk om UPnP in te schakelen (aangezien DMZ op 0 foutief aanzien wordt actief ipv inactief - en UPnP en DMZ zijn niet te combineren)
    • Indien je UPnP niet hebt ingeschakeld staan dan heb je hier geen last van
  • Onmogelijk om 1 enkele poort te forwarden.
    • Normaal geef je bvb Externe Poort 8080 - 8080 om poort 8080 te openen. Helaas is er momenteel een bug waardoor je enkel 2 of meer poorten kan openen. (bvb 8080 - 8081)

Voor beide bovenstaande problemen mag je contact opnemen met de Klantendienst (via FB Messenger kom je bij het team met de meeste kennis hierover). Let wel op, de klantendienst zal de regels toevoegen maar niet zelf valideren. Op eigen risico dus.

Welk probleem ervaar je juist?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TotoTunes
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Port forwarding niet mogelijk

Ik heb een "range" van poorten ingegeven VB: 1230 - 1234 en dat lijkt inderdaad te werken.

Vreemd wel