41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
De box eens herstarten
Heb hier hetzelfde probleem. Ik heb de digibox al eens opnieuw opgestart maar er verandert niets.
Is het bij jou ondertussen opgelost ?
Beste
Wij kennen hetzelfde probleem betreffende de zender Q2. WIj hadden de dag voor de lancering van Q2 de zenders genummerd naar eigen keuze. Na de lancering van Q2 was deze zender devolgende dag verdwenen. Wij hebben vervolgens de standaardinstellingen laten terugzetten, maar dit haalde niets uit & zitten dus nog altijd zonder Q2 in de tv-gids.
Hier ook hetzelfde probleem. Het feit is wel dat ik series opneem van Q2 en ik weet nu dus niet of deze opgenomen zullen worden. Zoals quantico waarvan ik de eerste afl gemist heb. Die zou zaterdag opnieuw spelen, maar ik kan hem dus niet opnemen. Zal het dan zo zijn dat we verplicht zullen worden om ons te abonneren op play om onze gemiste series en/of films dan nog te kunnen zien, ook al staan ze geprogrammeerd om automatisch op te nemen?
Hallo,
Bij mij is het probleem ondertussen opgelost: 2be was weg (de lege ruimte bedoel ik dan) en Q2 stond in de plaats. Blijkbaar een probleempje op provider niveau.
Kan gebeuren, maar is niet echt professioneel te noemen. Zo'n zender rebranding gebeurt immers niet overnight.
Bij mij is het nog steeds hetzelfde probleem.
Jullie kunnen best jullie digibox of digicorder eens opnieuw laten zoeken naar de digitale zenders. Hier vinden jullie de stappen om te volgen:
https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/digitale-zenders-opnieuw-zoeken/