Beantwoorden
Vanderweyden
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Langzamer internet na upgrade Fib100 naar Fib200?

Sinds kort ben ik overgestapt naar de Whoppa en gevoelsmatig (ik weet het; erg subjectief) heb ik het idee dat het Internet langzamer is.  Niet zo zeer het downloaden van zware bestanden, maar meer het dagelijks surfen. Ik heb nog niet echt zitten experimenteren, maar ik vroeg mij af er meer gebruikers een soortgelijke ervaring hebben? En wat zou de achterliggende oorzaak (los van alle door mij veroorzaakte invloeden) kunnen zijn?

 

 

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Langzamer internet na upgrade Fib100 naar Fib200?

Ik zou via "mijn telenet" eens de modem heropstarten en dan eens kijken of je nog hetzelfde gevoel hebt. Het trager switchen van de ene site naar de andere site kan natuurlijk aan veel oorzaken gelinkt zijn. In eerste plaats uw browser, meer openstaande programma's, dan kan je ook een andere DNS aanduiden op je computer,

Heb je de speedtest al gedaan?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Langzamer internet na upgrade Fib100 naar Fib200?

Het zou handig zijn moest je vertellen met welk besturingssysteem je werkt en met welke browser(s) (naam, versie).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes