Beantwoorden
DIRKDAENE
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Abonnement aanpassen naar KLIK, maar nog niet gebeurd.

Zo te zien heeft Telenet heel veel problemen ik wil al drie weken van een KLIk 1 naar een KLIK 2 hopelijk ga ik via deze weg iemand aan de telefoon krijgen heb al verschillende mail's 

gestuurd maar geen reactie Waar is toch jullie service die er vroeger wel was zelfs via de A desk werd je terug gebeld en het probleem werd opgelost 

nu is het volgens mij en volgens jullie niet moeilijk om dit in orde te brengen ondertussen heb ik al zoveel mensen aan de lijn gehad als bedrijf falen jullie nu wel 

moet zelfs meer betalen omdat de twee nummers apart zijn gezet 

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Waar is jullie service

5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Abonnement aanpassen naar KLIK, maar nog niet gebeurd.

@DIRKDAENE 

Hier ga je niemand tegen komen die dit kan oplossen en bekijken voor die omschakeling in orde te brengen. Hier zijn enkel klanten die elkaar helpen en geen klantendienst. Het is niet fijn als je gevraagde service niet wordt uitgevoerd of als er vertraging ergens in zit maar het is echt aan de klantendienst of de achterliggende diensten dit opgelost te krijgen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DIRKDAENE
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Abonnement aanpassen naar KLIK, maar nog niet gebeurd.

Dag Patrick 

 

Bedankt voor je antwoordt maar weet je als tegenwoordig belt met Telenet Klanten dienst wordt alles beloofd maar er wordt niets gedaan 

Mijn firma heeft al verschillende installatie gedaan waar Telenet een Technieker heeft naar toe gestuurd zonder dat het opgelost is ga de technieker door 

Spijtig genoeg heb ik dit nu zelf ook moeten ondervinden want dacht de mensen overdreven maar dus niet 

Zelf probleem met terug kijk tv werkt al drie weken niet meer.  Deze week komt er een technieker van Telenet om het probleem op te lossen 

heb nadien zelf moeten bellen naar de Technische dienst om het op te lossen want de technieker kon het niet oplossen en is vertrokken zonder dat het werkte nu zit er in mijn account twee Tv Boxen terwijl ik er maar één heb gelukkig heb  ik zelf een IT bedrijf want wat je moet doen als klant 

zoals je mac adress noteren en noem maar op was echt als een leak niet te doen 

Ex-Netweter
 

Abonnement aanpassen naar KLIK, maar nog niet gebeurd.

Als je niet tevreden bent van de service van Telenet: er bestaan nog veel andere telecomoperatoren.

Een abonnement (met nummeroverdracht) voor je smartphone kan je overal aankopen. Kijk eens op https://bestetarief.be om alle aanbiedingen te vergelijken.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Abonnement aanpassen naar KLIK, maar nog niet gebeurd.

@DIRKDAENE 

Op die manier is het idd zeker geen service dat is waar en je veracht als je belt of als er een technieker komt dat het ook opgelost is. Ja er zijn er bij die een leek zijn dat klopt , gelukkig heb ik die kennis ook maar toch voor diegene die de kennis niet hebben is het vreselijk dat er geen oplossing is.

Dat het aan de telefoon nu moeilijk is is bekend dat heb ik ook al door gehad heb al eens gebeld voor mijn beste vrienden maar is niet opgelost toen en voor mezelf onlangs gebeld en was niet in orde. heb terug moeten contact zoeken toen want het moest direct opgelost worden.

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Abonnement aanpassen naar KLIK, maar nog niet gebeurd.

@DIRKDAENE zoals je mede-Netweter @patrick37 hier ondertussen aangaf is dit iets dat de klantendienst voor je in orde moet brengen. Absoluut niet oké dat je nog geen reactie op je meerdere e-mails hebt gehad. Wat je ook kan doen is contact opnemen via social media van Telenet (Facebook of WhatsApp), hier vind je er alle informatie voor. Op die manier hoef je niet aan de lijn te wachten en kunnen ze de abonnementsverandering zo ook in orde brengen. Hopelijk geraakt het snel in orde voor je!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.