Beantwoorden
Mvh1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Abonnement zomaar aangepast uit het niets.

Beste,

Mijn abonnement is blijkbaar ineens aangepast naar giga internet&  iconic tv ipv all-internet & basic tv. Waar slaat dit nu weer op? Dit kan dus echt niet he.... 

Ik heb helemaal niets aangepast of aangevraagd. Nog iemand dit probleem? 

6 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Abonnement zomaar aangepast uit het niets.

@Mvh2 Ik verwijs je graag door naar dit topic

Enkele maanden gelden heeft Telenet enkele producten aangepast waardoor je meer snelheid hebt voor dezelfde prijs. Daarom heb je nu waarschijnlijk Giga Internet met een maximumsnelheid van 1Gbps in plaats van 300 Mbps voor dezelfde prijs.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Mvh2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Abonnement zomaar aangepast uit het niets.

@Bjarne Waar zie jij dat het dezelfde prijs is? Ik zie enkel € 87,10 ipv € 70. Die zelfde prijs is enkel geldig voor het eerste jaar zeker? En voor die hogere snelheid heb je een andere modem nodig veronderstel ik, omdat ik nog een ouder model heb. 

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Abonnement zomaar aangepast uit het niets.

@Mvh2 

Welke modem heb je? Weet je het type? Als je oude modem niet de snelheid kan halen van je abonnement mag je deze gratis omruilen naar nieuwe modem.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Mvh2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Abonnement zomaar aangepast uit het niets.

@DeLLiAnO @Bjarne 

Door daarnet even door dat topic te bladeren heb ik dit kunnen afleiden.

All internet is gewoon goedkoper geworden terwijl giga internet de prijs van all internet heeft overgenomen € +-87 net ook ff in mijn factuur gekeken en dit is hetzelfde.  Klopt?

 

modem: Wireless modem 3.0 (DOCSIS)

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Abonnement zomaar aangepast uit het niets.

@Mvh2 

Dan heb jij recht op een nieuwe docsis 3.1 modem, zodat je van 1gbps kan genieten.

Je oude modem en kabels en doos naar telenet punt brengen, deze laten uitschrijven, en je krijgt een andere in de plaats.

Mss kan je ook een nieuwe laten opsturen, en dat je oude kan terug sturen, maar ben meer van (veiliger) principe dat je best zelf gaat omruilen.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Abonnement zomaar aangepast uit het niets.

Dit is inderdaad juist.

We hebben enkele maanden geleden Giga Internet toegevoegd aan ons aanbod. Dit is internet aan 1Gbps downspeed voor de prijs van het vroegere All-Internet.

Klanten die toen All-Internet hadden, kregen automatisch Giga Internet en betalen dezelfde prijs als voorheen.

All-Internet met de oorspronkelijke specs (300Mbps) bestaat nog steeds, maar aan een lagere prijs. Je bent uiteraard vrij om hiernaar over te schakelen.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.