Lieselot91
Ex-Moderator
Lieselot91
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
07-07-2023
13:12
|
Lid sinds: 30-04-2019
Datum laatste bezoek: 07-07-2023 13:12
Ranking
Ex-Moderator
30-04-2023
16:44
Bij mij lukt dit in elk geval niet, maar zo te zien bij sommigen wel. Al kan het misschien in die gevallen een Wifree-netwerk zijn dat van een andere modem afkomstig is dan de eigen modem.
... Meer weergeven
30-04-2023
16:23
1
In dit topic kan je de Netflix-Streamz-combo bespreken. Er zijn andere borden voorzien om foutmeldingen en issues te bespreken. Hoe dan ook is deze melding iets dat door Telenet zelf opgelost moet worden. Ik begrijp dat het lange wachten niet fijn is, maar momenteel is het erg druk op de klantendienst en de backoffices. Bedankt voor het geduld alvast.
... Meer weergeven
29-04-2023
16:46
1
Dat is momenteel nog steeds niet mogelijk, of in elk geval niet de bedoeling. Je toestellen zullen de voorkeur geven aan je eigen wifi-netwerk.
... Meer weergeven
29-04-2023
16:20
Ik heb de badge ook gekregen vandaag. De datum zal wel ergens verkeerd ingesteld staan, vermoed ik. Ik heb het doorgegeven aan @Suzy .
... Meer weergeven
25-04-2023
15:54
3
De Telenet-apps zijn momenteel inderdaad niet beschikbaar in de Play Store. We zijn in contact met Google om dit zo snel mogelijk op te lossen. We houden jullie uiteraard verder op de hoogte.
... Meer weergeven
25-04-2023
15:05
Heb je ook al de stappen van @Suzy gevolgd en je bestaande lijst gewist en opnieuw ingesteld? Vergeet zeker niet op "bevestigen" te klikken als je klaar bent.
... Meer weergeven
10-04-2023
17:03
Bij een foutmelding neem je best contact op met de klantendienst.
... Meer weergeven
10-04-2023
16:34
1
Momenteel merken we dat sommige klanten deze melding krijgen, ook al is in de praktijk het maximale aantal schermen minder dan dat in de foutmelding getoond wordt. Dit is in onderzoek en wordt uiteraard zo snel mogelijk opgelost.
... Meer weergeven
10-04-2023
16:26
2
In dat geval zal je huidige modem ook volstaan. Enkel klanten die ONEup of Giga-Internet nemen en een minder recente modem hebben die nog geen 1Gbps kan halen, kunnen best upgraden om die snelheden toch te bereiken.
... Meer weergeven
05-04-2023
12:42
Het is ook wel heel toevallig dat het net opnieuw 2 dezelfde mensen zijn die in een vrijstellingsituatie belanden. 🤔 Vooral Toos is hier inderdaad verdacht, maar ik denk ook dat ze zich beiden zorgen maakten over hoe ze in de groep zouden overkomen als ze opnieuw voor de vrijstelling kiezen (+ Lieselot die dan inderdaad schrik heeft voor verdere persoonlijke gevolgen spelgewijs zoals de laatste keer).
Anyway, ik ben hier vooral jaloers op de locatie. Als ik zou meedoen aan De Mol dan zou ik het ook het liefst in Amerika in spelen. De woestijn, de motels, zalig! Als NFL-fan hoop ik dat er nog een opdracht rond American football komt. Het zou cool zijn als ze langs zouden gaan bij de Arizona Cardinals. 😁
... Meer weergeven
29-03-2023
15:11
2
Bij De Mol gaan ze er prat op dat ze alle opdrachten op voorhand testen. Ik vraag me echt af of ze de treinopdracht effectief hebben (kunnen) testen, want dit leek meteen al duidelijk dat dit erg moeilijk, zoniet onmogelijk, is om inderdaad soms vrij grote voorwerpen vanuit een rijdende trein in een net te gooien dat ook nog eens op een behoorlijke afstand staat. 😅 Maar het zorgde wel voor een komisch effect.
De persoon die ik licht verdacht, ligt er al uit, dus het lijkt erop dat het dit seizoen weer moeilijk zal worden voor mij om de mol eruit te pikken. 😂
... Meer weergeven
28-03-2023
15:33
Dit is inderdaad juist.
We hebben enkele maanden geleden Giga Internet toegevoegd aan ons aanbod. Dit is internet aan 1Gbps downspeed voor de prijs van het vroegere All-Internet.
Klanten die toen All-Internet hadden, kregen automatisch Giga Internet en betalen dezelfde prijs als voorheen.
All-Internet met de oorspronkelijke specs (300Mbps) bestaat nog steeds, maar aan een lagere prijs. Je bent uiteraard vrij om hiernaar over te schakelen.
... Meer weergeven
28-03-2023
15:26
@Liesje1 Ik heb jouw topic samengevoegd met dit omdat het over hetzelfde onderwerp gaat.
... Meer weergeven
28-03-2023
14:29
1
Wie dit opmerkt, mag gerust zijn klantennummer privé sturen naar @Moderator met vermelding van dit issue. Bevestig ook zeker of je je TV Box al eens herstart hebt.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 30-04-2023 16:23 | |
1 | 29-04-2023 16:46 | |
3 | 25-04-2023 15:54 | |
1 | 10-04-2023 16:34 | |
2 | 10-04-2023 16:26 | |
1 | 28-03-2023 14:29 | |
2 | 29-03-2023 15:11 | |
3 | 20-03-2023 14:16 | |
3 | 20-03-2023 14:12 | |
2 | 22-02-2023 20:09 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
2006 | 20-03-2023 14:16 | |
1390 | 22-02-2023 20:06 | |
2907 | 03-02-2023 14:25 | |
5554 | 31-08-2022 13:27 | |
5125 | 02-08-2022 13:56 |