24773
netweters
|
152595
antwoorden
|
20720
vragen
|
Beste vrienden
Sinds gisteren (19 maart) zitten we op zondagavond weer aan onze TV genageld op zoek naar de mol. Dit jaar begeven we ons naar Arizona. Het nieuwe seizoen begon al met een groot mysterie omtrent de tiende kandidaat van het spel.
Ook dit jaar zijn we heel benieuwd naar jullie Mol-theorieën dus aarzel zeker niet om ze hieronder te delen. Opgelet: deze thread kan spoilers bevatten.
Veel Mol-plezier!
Voorlopig verdenk ik Leïla, Samya en Lieselot het minst van allemaal. Het is inderdaad nog wat te vroeg om al iemand aan te wijzen.
Wel stom dat ze zo'n opbouw doen naar de tiende kandidaat en dat deze er dan meteen al uit ligt.
Ik vond het zeker niet de beste 1ste aflevering die ik ooit al zag van De Mol, het voelde ook wat onnatuurlijk met een bv ertussen.
Dat ter zijde, is het weer een hele diverse groep dit seizoen. Erg benieuwd naar hoe deze karakters elkaar gaan challengen de komende afleveringen.
Op basis van wat ik gisteren heb gezien, verdenk ik Lancelot en Ruben niet meteen. Ze vielen te hard op in de eerste aflevering, al kan dat ook tactiek zijn om over te komen als iemand die aan het "mollen" is om de rest op een dwaalspoor te zetten. Heb vooral naar de posities gekeken waar ik als Mol graag gestaan had tijdens de opdrachten.
Daardoor verdenk ik momenteel: Thomas, Toos en Leïla.
Maar dit is nog erg voorbarig, want na 1 aflevering kan je meestal nog niet echt iets concreet benoemen.
En elk seizoen opnieuw denken we toch allemaal 😅
Wel content dat het nieuwe seizoen is gestart. Dat maakt de zondagavonden gezellig en spannend. Ik heb nog geen theorie. Maar ik kijk de afleveringen soms meerdere keren. 🤠 …
Als je het mij vraagt kon die proef op die trein onmogelijk slagen.
Gooien met items die geen alledaagse vorm hebben, vanop een rijdende trein in een opvangnet op 5-10 meter ver? 🤔
Ik vind vooral dat er veel kandidaten zich wat verdacht proberen te maken.
Voorlopig blijf ik kijken (hopelijk niet in tunnelvisie) naar Thomas en Leïla. Toos na zondag al iets minder.
En vooral dit 😂
Bij De Mol gaan ze er prat op dat ze alle opdrachten op voorhand testen. Ik vraag me echt af of ze de treinopdracht effectief hebben (kunnen) testen, want dit leek meteen al duidelijk dat dit erg moeilijk, zoniet onmogelijk, is om inderdaad soms vrij grote voorwerpen vanuit een rijdende trein in een net te gooien dat ook nog eens op een behoorlijke afstand staat. 😅 Maar het zorgde wel voor een komisch effect.
De persoon die ik licht verdacht, ligt er al uit, dus het lijkt erop dat het dit seizoen weer moeilijk zal worden voor mij om de mol eruit te pikken. 😂