
Moderator
Philippe_
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
02-05-2025
10:05
|
Lid sinds: 09-09-2022
Datum laatste bezoek: 02-05-2025 10:05
Ranking
Moderator
25-03-2025
20:33
2
@fsoete Zeer vreemd gedrag van je TV-box. Je hebt die al eens een power reset gegeven? Factory reset? Merk je dit ook op via andere mobiele toestellen? Of 1 specifiek toestel? Misschien heeft iemand anders hier nog suggesties?
... Meer weergeven
25-03-2025
20:30
1
@GVW Wat lastig seg! Je maakt geen gebruik van een VPN? Dit is gewoon bij je thuis, of op verplaatsing? De Telenet TV-app werkt wel gewoon via je gsm-toestel/tablet? Dus zonder gebruik te maken van je Chromecast? Merk je dit op voor alle zenders en programma's? Of specifiek voor 'Bad Boys For life' (topfilm trouwens :-)).
... Meer weergeven
07-03-2025
11:11
2
@Egemenishh
Zoals eerder aangegeven, lijkt dit eerder een klacht voor de klantendienst van Telenet: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/ik-heb-een-klacht-over-telenet.-waar-kan-ik-terecht.html.
Via dit forum kunnen we je spijtig genoeg niet verder helpen met de behandeling van je klacht.
Misschien kan je je bericht ook iets concreter en bondiger formuleren? Ik begrijp dat je alles wilt neerschrijven, maar op deze manier wordt het erg onduidelijk en onoverzichtelijk wat je precies probeert te zeggen.
... Meer weergeven
14-02-2025
20:24
Als je niet hebt gekozen voor een thuislevering, dus effectief zelf ophalen, kan dat via eender welk Telenet-winkelpunt. Maar bekijk zeker even je aankoopbevestiging, daar staat dat in.
... Meer weergeven
14-02-2025
20:22
Hey @Mathias_
Die kan of mag je uiteraard gewoon bijhouden. 🙂
... Meer weergeven
05-01-2025
15:27
2
Het trekt trouwens heel hard op een toestel dat ik thuis zelf ook heb hangen van Solis. Maak je toevallig gebruik van zonnepanelen? Dat toestel zou dan wel eens voor de verbinding tussen je omvormer en modem kunnen zorgen.
... Meer weergeven
04-01-2025
16:06
2
Hey @smos74
Ik heb je vraag even verplaatst, deze stond in het Franstalig gedeelte van De Netweters.
... Meer weergeven
24-12-2024
10:44
@phrs
I've moved your topic to the NL section of this community, as it was originally in English. Hopefully, someone here will be able to assist you. 🙂
... Meer weergeven
01-12-2024
15:31
1
Het kan inderdaad via de klantendienst, wat niet wegneemt dat je eigen tip ook perfect mogelijk is. 🙂
... Meer weergeven
30-11-2024
15:23
Da's natuurlijk niet oké @greuntesop
Ik kan je spijtig genoeg alleen maar aanraden om opnieuw contact op te nemen met onze klantendienst. 😞
... Meer weergeven
30-11-2024
15:14
1
Hey @1willy1 Ik heb die titel een beetje voor je aangepast, hopelijk was dat je vraag naar onze Netweters toe?
... Meer weergeven
13-09-2024
20:03
Je kan voor alle duidelijkheid verder wel gewoon gebruik maken van je internet thuis? Iets van antivirussoftware bij je thuis?
Iemand die hier @Kitco mee verder kan helpen?
... Meer weergeven
23-06-2024
15:08
@Cindyvdn
Ik ga er van uit dat je deze foutmelding kreeg bij het gebruik van de Telenet TV-app? Ik heb je titel alvast aangepast. Mocht dit toch nog iets anders zijn, mag je ons altijd meer informatie bezorgen. 🙂
... Meer weergeven
13-05-2024
11:35
2
@edca
Ik heb alvast de titel van deze topic aangepast naar wat (denk ik) je vraag is? Mocht dat toch niet juist zijn, graag een seintje! 🙂
... Meer weergeven
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 25-03-2025 20:30 | |
2 | 25-03-2025 20:33 | |
2 | 07-03-2025 11:11 | |
2 | 05-01-2025 15:27 | |
2 | 04-01-2025 16:06 | |
1 | 01-12-2024 15:31 | |
1 | 30-11-2024 15:14 | |
2 | 13-05-2024 11:35 | |
1 | 10-05-2024 15:09 | |
2 | 25-04-2024 20:09 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
215 | 25-03-2025 20:33 | |
226 | 14-02-2025 20:22 | |
1529 | 07-09-2023 16:00 | |
6295 | 22-01-2023 15:18 | |
2204 | 09-11-2022 11:13 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig