|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
ik gebruik telenet webmail.
ik wil een eerder ontvangen email als bijlage in een andere email antwoord hangen.
knippen/plakken lukt niet, verslepen lukt ook niet. (zoals in outlook)
Hoe doe ik dit?
Bedankt.
ik gebruik telenet webmail.
ik wil een eerder ontvangen email als bijlage in een andere email antwoord hangen.
knippen/plakken lukt niet, verslepen lukt ook niet. (zoals in outlook)
Hoe doe ik dit?
Bedankt.
Mij lukt het door de mail te selecteren. “Doorsturen” te kiezen. Vervolgens kies onder “Acties” “Oorspronkelijke e-mail toevoegen als bijlage”
Bijvoegen in een bestaande mail heb ik nog niet direct gevonden.
Met sommige e-mailprogramma's of apps, kan je een e-mail opslaan als eml bestand. Die eml kan je toevoegen als bijlage. Deze eml heeft exact dezelfde inhoud als de oorspronkelijike (dus ook de zaken die je enkel ziet met de optie oorspronkelijke tekst of iets dergelijks).
Je kan ook een mail afdrukken als pdf-bestand en dan dat pdf-bestand toevoegen als bijlage. Visueel is dat een kopie van de oorspronkelijke.
Er is de optie DOORSTUREN , en bestemmeling kiezen.
Veel sukses
In Webmail: Selecteer je eerdere e-mail en afdrukken deze word opgeslagen in downloads map van Windows onder de standaard naam Telenet.pdf of geef een andere naam.
In Outlook; Selecteer het bericht > "doorsturen" of bericht toevoegen > "item toevoegen"
Het is heel eenvoudig en @ddendooven heeft die oplossing reeds aangereikt:
In Telenet webmail kun je gewoon met de optie "doorsturen" een zelf toegekregen mail aanklikken en hopla, de oude mail die je zelf gekregen hebt zit in een omslag om opnieuw verstuurd te worden als bijlage naar een ander adres.