|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
mijn telenet webmail sluit ineens af
krijg volgende melding bij het openen van een mail (zie onderaan)
en daarna deze :
Wij beperken verzoeken momenteel tot dit eindpunt. Bekijk onze statuspagina om de servicestatus te controleren.
URI:STATUS:MESSAGE:SERVLET:
| /service/extension/v4 |
| 401 |
| authtoken expired |
| ExtensionDispatcherServlet |
Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: telenet webmail geeft plots problemen
Hier ook
contact gehad met de klantendienst, en ze geven als reden op dat dit komt door de webmail te lang te laten openstaan zonder opnieuw in te loggen ???
is nu al jaren dat ik webmail open als ik online ga ben en laat openstaan tot ik in de avond afsluit, nooit problemen gehad.
Hier staat webmail altijd open,als computer aanstaat wel meestal in
achtergrond,ook nog nooit problemen gehad dit meegemaakt.
Zal iets HEEL nieuw zijn, of een klantendienst medeweker die geen voldoende
opleiding heeft gehad.
We zijn nu 02 april ,is niet meer gebeurd,raar.
Alles terug normaal.
heb het ook niet meer gehad
omdat dat ook een dikke leugen is; dat is echt NIET waar wat ze je daar vertellen. Ik heb ook jarenlang automatisch ingelogd gebleven, maar tegenwoordig heb ik ook niks dan problemen met de email account, is wekenlang "niet actief" geweest maar volgens telenet is er bij heb "niks mis" en ligt het maar aan mezelf. Hoe smerig!
Ik ben al VIJF maanden met de ombudsdienst in een lopende klacht omdat er niks dan problemen zijn, echt constant, tot drie maanden geen facturen ontvangen omdat ze het naar een fout adres stuurden. Maar volgens hen doen zij "niks mis" en ze halen gewoon hun neus op. Ik ben dertig jaar klant bij hen geweest maar zoals ze vandaag met hun klanten omgaan is gewoon walgelijk. Daarom ben ik ook nog allesbehalve vriendelijk, respect moet nl. van 2 kanten komen en ik wordt al maanden gediscrimineerd, hetgeen mijn grondwettelijke rechten wel degelijk schendt. Ze weigeren vlakaf om toe te geven dat er met die email een achterliggend probleem is, of is geweest, en dat was/is wel degelijk het geval. Nogmaals, hoe smerig, en intussen kan ik dus met gsm ook weer niet op de webmail, wachtwoord geweigerd terwijl DATZELFDE wachtwoord WEL werkt op de laptop en pc. Belachelijk, en daar moeten we dan wel volle pot voor afdokken elke maand.
Waarom webmail? Wat houd je tegen om met een mailclient te werken? Als je een Android smartphone hebt, dan kan je gratis Thunderbird for Android installeren.
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.thunderbird.android
Stel IMAP in, zodat je mails synchroniseren met je laptop/PC.