Beantwoorden
stovalo
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Dag van de Chocolade Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

esim Galaxy Watch instellen met niet-Samsung smartphone

Is het al iemand gelukt om een ONE-number esim te activeren op een Samsung Smartwatch (in mijn geval Galaxy Watch 6 Classic) met een niet-Samsung smartphone (in mijn geval een Oneplus 6 met android 11)?

Of met andere combinatie Samsung Galaxy Watch en niet-Samsung smartphone?

Zo ja, hoe??

Ik krijg steeds in Samsung Wear, dat Telenet mijn smartwatch niet ondersteund. Foutcode -1.

Ik heb VoLTE en VoWifi al kunnen activeren op mijn "bejaarde" smartphone, want dat blijkt ook noodzakelijk te zijn, maar nog steeds dezelfde fout.

Bedankt!

0 Likes
3 reacties
GertN
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Dag van de Chocolade De kop is eraf! Hi there!

esim Galaxy Watch instellen met niet-Samsung smartphone

Idem hier lukt me ook niet met een Motorola G73. Technische dienst Telenet meld me dat alle instellingen aan hun kant juist staan.

Heb je reeds een oplossing gevonden?

0 Likes
Philippe_
Moderator
Berichten: 34
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Dag van de Chocolade

esim Galaxy Watch instellen met niet-Samsung smartphone

Hoi @stovalo 

Dit is spijtig genoeg enkel mogelijk in combinatie met een gsm-toestel van Samsung. 

Mocht dit veranderen in de toekomst, zullen onze collega's dit zeker laten weten via de gekende kanalen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewPhilippe | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fried_1968
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

esim Galaxy Watch instellen met niet-Samsung smartphone

Ik heb gisteren een samsung galaxy watch 6 gekocht en heb de One plus 6 telefoon en heb mijn esim kunnen activeren via de volgende handelingen :

Uw simkaart van uw niet samsung telefoon in een samsung telefoon steken en daarop de wear app openen en dan nieuwe telefoon koppelen.

Loop de hele installatie proces af inclusief het resetten van de watch,hij gaat dan ook uw esim kaart activeren (zal zichtbaar worden in mijn telenet onder abonnementen)

Daarna verwijderd gij de watch uit de wear app.Kan zijn dat hij gaat zeggen dat er een provider is gekoppeld aan uw esim en als gij deze wilt verwijderen 《NEGEREN》

Daarna uw simkaart terug in uw niet samsung gsm steken en de wear app openen en daar nieuwe watch toevoegen,er gaat u op een gegeven moment gevraagd worden de provider te wissen van de esim,niet doen gewoon resetten kiezen en verder gaan .

Tijdens de het verloop van de installatie komt er een keuze menu met 3 mogelijkheden ivm uw esim,kies daar de eerste 'provider behouden’


Bij mij werkt dit perfect op met mijn Oneplus 6.

0 Likes