Beantwoorden
Loebas81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Topicvreter! Topicwurm! My smart Valentine All I want for X-mas is YOU

Wijziging nieuw sociaal tarief

Hallo allemaal,

Op dit ogenblik bezitten mijn schoonouders een oud wigo abbo met internet, tv, en gsm. Tevens krijgen ze iedere maand daar ze

in het oude sociaal tarief zitten. Ik denk dat het beter is om over te schakelen naar het nieuw sociaal tarief, 40€ voor internet en tv.

Voor gsm denk ik aan een hey abbo, 10€ momenteel, voor onbeperkt bellen en 20 gig. Activeer ik nu eerst dat nieuw sociaal tarief of

kijk ik eerst voor die gsm, of doe ik beiden tezelfdertijd?

Merci op voorbaat.

3 reacties
thomasdb
Experienced Veelweter
Berichten: 252
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wijziging nieuw sociaal tarief

nu wel van voip ( als je je vaste telenet nummer ook wil behouden en opzetten naar voip lees ik hier via google op willekeurige provider https://www.teamtel.be/blog/voip-telefoonnummers )

VoIP: nummerbehoud

Als je overschakelt naar VoIP telefonie kunnen we gewoon je huidige telefoonnummers overnemen. Deze nemen we dan over van je huidige telecompartner.

Zelf hoef je hier niets voor te regelen. Wij regelen de nummeroverdracht in jouw plaats. Zo blijf je bereikbaar op je vertrouwde vaste telefoonnummers.

 

dus ik denk voor gsm ook wel dan? eerst regelen met hey/orange lijkt me

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1154
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Wijziging nieuw sociaal tarief

De volgorde zal weinig uitmaken. In beide gevallen zal je even je korting verliezen.

  1. Eerst mobiel: Bij het overzetten van je mobiel doe je een aanpassing aan het Telenet abonnement; daardoor vervalt je huidige sociaal tarief.
  2. Eerst Internet & TV: Zet je eerst je WIGO over naar Sociaal Internetaanbod + TV, dan betaal je even de volle pot voor je GSM.

Dus de aanvragen zo kort mogelijk op elkaar doen zal zorgen voor de kortste periode dat je mogelijk iets meer moet betalen.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2742
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wijziging nieuw sociaal tarief

Vraag eerst aan hey de gsm sim kaart over te zetten met nr behoud

Vanaf je bent overgezet zal +- 1 week duren

Vanaf je op hey netwerk  zit met je gsm vraag ja aan telenet om abo te veranderen

Dan kan er niet veel verkeerd gaan