41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Beste, ik heb een adapter gekocht om van de uitgang van de iPad naar HDMI te gaan om zo yelo tv op mijn Sony tv te kunnen zien.
ik blijf echter een streamingsprobleem krijgen (zie foto).
Hoe kan ik dit oplossen ?
@Bremsky schreef:Beste, ik heb een adapter gekocht om van de uitgang van de iPad naar HDMI te gaan om zo yelo tv op mijn Sony tv te kunnen zien.
ik blijf echter een streamingsprobleem krijgen (zie foto).
Hoe kan ik dit oplossen ?
Chinese brol gekocht? Sluit je TV gewoon aan met een digibox. Voor het geld dat je uitgeeft aan een deftige adapter heb je bijna een digibox aangeschaft. Je wil tenslotte van een USB aansluiting naar HDMI gaan. Max. snelheid USB 3.0 is 640MB/sec. Max. snelheid HDMI = 3.4 GB/sec.
Bij mij werkt het wel. Ik heb een Windows 10 tablet ( van April 2013) met een micro HDMI uitgang, als ik deze aansluit op mijn TV dan krijg ik daar het beeld van de tablet. De beeldkwaliteit is wel geen HD omdat yelo TV met een lagere resolutie werkt.
Het werkt bij mij met de YELO TV app maar ook als ik met de browser (firefox) maar yelo.tv surf.
@Barranicky je hebt bij Telenet altijd coax kabel nodig ja.
Proximus niet maar daar is het probleem dat het internet zo verschrikkelijk traag is dat daar veel mensen geen hd kunnen kijken en er is daardoor vaak ook blokjesvorming dus eigenlijk heb je er niets aan.
(Ik spreek uit ervaring en ik ken veel mensen met dat probleem.)