Beantwoorden
sammyke007
Freshman Meerweter
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Star Wars Day

Wat is de levertermijn van de Apple Watch 10?

Hoi

Iemand die recent een Apple Watch 10 heeft ontvangen na aankoop via Telenet?

Ik heb namelijk zelf de volgende besteld:

Apple Watch Series 10 GPS + Cellular 46mm Jet Black Aluminium Case with Black Sport Band - M/L

doch na bijna 3 weken nog steeds geen bericht van PostNL.

M'n iPhone werd na 2 weken wel plots geleverd nadat men een dag eerder op de helpdesk nog sprak over eind november.

Beetje jammer dat hij dan gewoon op voorraad staat, weliswaar met vermelding dat ze afhankelijk zijn van de voorraad van Apple, maar bij Apple kan je hem al enkele dagen bestellen met levering de volgende werkdag...

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Apple Watch 10 levertermijn

24 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@sammyke007 

Heb hem zelf niet besteld maar heb je al een track and trace gehad. ?

Misschien is er ergens een vertraging bij PostNL dat kan maar voor de rest niet direct een idee. Anders de klantendienst eens bellen en vragen of die een update kunnen zien.

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Kijk ook eens in de spam map van je e-mail

sammyke007
Freshman Meerweter

Bedankt voor jullie voorstellen, maar de watch is nog steeds niet verzonden (bij Apple zelf is hij al meer dan een week de dag nadien te leveren). Ik heb intussen zelf een exemplaar gekocht bij een andere verkoper.

Nu stellen er zich 2 nieuwe problemen:

1). Ik kan het order niet annuleren bij Telenet. Ik moet wachten tot de Apple Watch ooit verzonden wordt en het pakket dan weigeren aan de deur bij PostNL. Absurd, maar soit...

2). Ik had mijn oude Galaxy Watch 5 Pro LTE/4G gedeactiveerd, maar dat order is blijkbaar vastgelopen bij Telenet. Als gevolg kan ik mijn nieuwe Apple Watch niet activeren. Er is een ticketje (case) aangemaakt en ik zou binnen een dag of twee iets horen. Ik ben zeer benieuwd...

patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@sammyke007 

Dan moet je de de procedure opstarten om je geld terug te krijgen. 

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/algemeen/voorwaarden/herroepingsrecht

https://www2.telenet.be/residential/nl/web-forms/retour

Je hebt deze Watch al betaald dus die je bovenstaande te overlopen om het in orde te maken. Tegen je het geld terug hebt ben je wel een tijd verder hé dus dat heb je niet direct binnen de week terug. 

Over je tweede kwestie dat is iets wat intern opgelost dient te worden. Daar kunnen wij je niet mee helpen ook niet oplossen dus daar moet je op wachten tot je van de achterliggende dienst een oplossing krijgt. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Zoals je zegt ze moeten het toestel eerst leveren dan pas kan je het terug sturen

Dit verhaal zie elke keer weer komen

Dan zal nog  1 maand duren dat je geld terug hebt

sammyke007
Freshman Meerweter

Ok, geen abnormale werkwijze dan blijkbaar, bedankt!

Gisterenavond nogmaals getracht de eSim te koppelen en... plots werkte het! Uiteraard zonder bericht van Telenet 🙄.

Ter info: Na het inloggen op Mijn Telenet in de Watch app verscheen Telenet eerst als "niet beschikbaar". Zeker niets beginnen knoeien dan en gewoon even rustig afwachten. Vervolgens verschijnt Telenet onder de optie "Mobiel netwerk" zoals het hoort.

Dannymac
Professional Beetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! It's your eighth party! Goed gevonden!

sammyke007
Freshman Meerweter

Nog steeds niet verzonden...

iTom
Experienced Beetjesweter
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Hey. Ik bestelde er ook eentje op 6/11

Eveneens nog geen enkele track&trace mail gehad en dus levertijd onbekend… en idd via Apple de volgende dag leverbaar… frustrerende is dat je geen deftig antwoord krijgt waarom het zo lang duurt…

Dannymac
Professional Beetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! It's your eighth party! Goed gevonden!

Als ik eens wist wie de Apple-leverancier is van Telenet, dan kon ik daar terecht, zij zijn bij Telenet blijkbaar niet van plan een levertermijn op te vragen.

sammyke007
Freshman Meerweter

https://ac-systems.be/

Vanaf dat adres worden in ieder geval hun Telenet Warehouse items verzonden...

Nog steeds wachtende op m'n Apple Watch die ik intussen niet meer nodig heb.

luc55
Freshman Meesterweter

De uitleg zou beter moeten zijn  zeker met veranderen van de esim in toestel of andere toestellen

Hopen dat ze iets mee doen

luc55
Freshman Meesterweter

Het traceren is een ramp vrienden zelfde voorgehad opeens staat post nl aan de deur

Anders ligt het in post nl afhaal punt maar dan moet je het weten

iTom
Experienced Beetjesweter
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Dat is toch echt schandalig. Het kan toch niet dat Telenet niet weet wanneer en in welke hoeveelheid ze Apple producten gaan geleverd krijgen. Ik heb een case lopend en zelfs daar krijg ik nauwelijks een antwoord op de vraag wanneer er geleverd zou worden…