Even een update omtrent mijn discussie met Telenet. Na een 5tal telefoongesprekken en minstens evenveel mails, blijft de verwarring gaande. Afhankelijk wie je aan de lijn hebt, is de huur van decoder al dan niet een verplichting om te kunnen genieten van het pakket. Ik kreeg zelf een tegoedbon voor de verkeerdelijk aangerekende huur van de decoder. Maar elke stap in de goede richting wordt kort daarna door een andere medewerker dan weer tenietgedaan. Ineens werd ook de smartcard van mijn (aangekochte) digicorder geblokkeerd. Zeer leuk! Als het dan toch niet mogelijk is om een Wigo Home te hebben zonder huur decoder dan heb ik gevraagd om mijn abonnement terug te zetten naar mijn oude abonnement (Wigo Home S zonder huur) aangezien ik telefonisch/online misleid werd door de foutieve informatie van de medewerkers. Vandaag krijg ik uit het niets een mail dat mijn abonnement nu aangepast is aan een Wigo Home S, maar aan de prijs te zien met huur decoder. Dus zelfs mijn oude abonnement terug krijgen is ineens niet meer mogelijk! Heb terug gemaild naar Telenet....pffffff. Te denken dat dit allemaal gewoon was om in te gaan om hun eigen aanbod voor een straffer internet.
... Meer weergeven