Beantwoorden
Royal
Professional Weetjesweter
Berichten: 48
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Say what?!

Apple TV+ geeft schokkend beeld op TV-box

Ik ondervind geen vloeiend beeld als ik kijk naar Apple TV+ via de TV Box. Geeft een schokkerig beeld. Beelden per seconden op aan zetten helpt hier niet. Dit fenomeen doet zich alleen voor bij de Apple app, geen problemen met andere apps. Als ik via streaming kijk op de TV app dan is het beeld wel heel goed. Ik heb mij eens ingelogd bij een kennis en ook daar zie je hetzelfde fenomeen. Dan zou ik concluderen dat het bij Telenet ligt. Wat kan hier de oorzaak zijn en heeft nog iemand dit ondervonden? 

 

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Apple TV+ en schokkend beeld

4 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1262
De nieuwe Einstein! Krak Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf!

Apple TV+ geeft schokkend beeld op TV-box

Mogelijk is er een probleem met de Apple TV-app voor de TV-box.

Voor ondersteuning van de app moet je echter contact opnemen met Apple, aangezien zij de app maken.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Apple TV+ geeft schokkend beeld op TV-box


@WG94  schreef:

Mogelijk is er een probleem met de Apple TV-app voor de TV-box.

Voor ondersteuning van de app moet je echter contact opnemen met Apple, aangezien zij de app maken.


Een TV Box lanceren die zou draaien op Google TV zou al veel problemen met externe apps kunnen oplossen. Die apps draaien wel allemaal soepel. Voor de TV Box moeten aanbieders zelf aanpassingen zitten doen in de programmacode en problemen worden veel minder snel verholpen doordat veel minder mensen gebruik maken van het platform waar de TV Box van Telenet op draait...

Royal
Professional Weetjesweter
Berichten: 48
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Say what?!

Apple TV+ geeft schokkend beeld op TV-box

Sinds een maandje kan men ook via de TV Box inloggen op Apple TV +.  De app van Apple TV+ is ook beschikbaar via de TV box. Wat mij opvalt is dat het beeld soms schokkerig overkomt wanneer wij naar deze app kijken via de TV Box en dit integenstelling tot de app behorende bij de TV zelf die wel heel vloeiend is. Is dit nog iemand opgevallen? 

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Apple TV+

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1262
De nieuwe Einstein! Krak Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf!

Apple TV+ geeft schokkend beeld op TV-box

@Royal ik heb je nieuwe bericht samengevoegd met het vorige. Weinig nut om hier een nieuw toppic over te starten.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.