KevinS
Freshman Beetjesweter
KevinS
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
24-10-2023
17:07
|
Lid sinds: 24-10-2023
Datum laatste bezoek: 24-10-2023 17:07
Ranking
Freshman Beetjesweter
24-10-2023
16:06
1
Na het klachtenformulier te hebben ingevuld ben ik ondertussen gecontacteerd en hebben we samen een oplossing gevonden. Kudo's voor de snelle reactietijd! Oorzaak was blijkbaar een fout in een systeem dat automatisch beslissingen neemt ivm abbo's voor klanten.
... Meer weergeven
24-10-2023
13:40
We zijn ondertussen enkele maanden verder en ik moet vaststellen dat ik nu permanent ga aangerekend worden voor deze gratis snelheid verhoging voor een bedrag van 15 EUR extra, wat de effectieve kost is van een Giga Speedboost. Tot de maand juni kan ik op mijn facturen zien dat ik een All-Internet + Telenet TV had als abbo. Als extra kwam er een geactiveerde Giga Speedboost kost bij, die direct weer werd in mindering gebracht door een "Combinatievoordeel". Sinds de maand juni zijn de bedragen die ik moet betalen zeer variabel: - Juli: geen combinatievoordeel meer, effectief 15 EUR meer betaald - Augustus: nog steeds geen combinatievoordeel, maar wel een correctie zonder detail van 15 EUR - September: geen combinatievoordeel, wel terug een correctie van 15 EUR - Oktober: geen combinatievoordeel, noch een correctie. Opnieuw 15 EUR extra betaald Na contact met helpdesk blijkt het om een tijdelijk aanbod te gaan en de enige oplossing die de helpdesk ziet is de Giga Speedboost deactiveren voor mij. Concreet zou dit betekenen dat ik nog steeds hetzelfde bedrag als voor de "upgrade" zou betalen voor een All-Internet à 300Mbps, maw nog steeds 17 EUR teveel? De helpdesk verwijst me door naar het klachten formulier en kan verder niets voor me betekenen. Wat is de ervaring hier op het forum?
... Meer weergeven
Berichten die KevinS geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 24-10-2023 16:06 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig