Beantwoorden
Alain3582
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Dag van de Chocolade Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Betekenis van iconen op Telenet.tv

Ik heb een Tv-box. Ik gebruik ook geregeld Telenet.tv op mijn desktop.
PC en Tv-box (en dus TV) zijn in één netwerk met elkaar verbonden via mijn modem/router.
Binnen Telenet.tv op de PC kan ik dus een gemaakte opname selecteren en bekijken.
Ik zie dat bij elke gemaakte opname twee iconen aanwezig zijn waarvan het doel mij niet duidelijk is.
Het ene is "kijken op Tv" en het andere is "verbind met TelenetTvBox".
Kijken.JPGVerbind.JPG

 

Wat is het nut of doel van deze knoppen als ik ze helemaal niet nodig heb om opnames te bekijken, hetzij op PC, hetzij op TV ?

Ik heb de uitleg niet kunnen vinden op:  Aan de slag met je Telenet TV-box

Wie weet het fijne ervan?

 

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Betekenis van iconen als knoppen op Telenet.tv

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5910
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Betekenis van iconen op Telenet.tv

@Alain3582 

Volgens mij is dat om te streamen naar je tv of naar je tv box en dan op die manier te kijken.

Dus als je op het icoon drukt van kijken op tv , kun je streamen naar je tv , zonder dat je tv box nodig is. Als je tv dit niet ondersteund kun je drukken op verbinding maken met je tv box en kun je op die manier ook naar je tv streamen vanuit je pc.

In onderstaande link kun je er meer over te weten komen.

https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/alles-over-casten/


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1203
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

Betekenis van iconen op Telenet.tv

Waarom probeer je het niet eens uit?

Met “Kijken op TV” start je het programma op je de TV-box (eigenlijk zoals de naam het zegt).

Als je “verbind met” gebruikt dan kan je de app (of website) gebruiken als afstandsbediening voor je TV-box, je ziet dan ook welke zender/programma er momenteel aan het spelen is op je TV-box.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.