42048
netweters
|
18500
gesprekken
|
19990
vragen
|
Hallo,
Ik gebruik de telenet tv app op de nieuwste chromecast. Heeft steeds perfect gewerkt. Sinds kort geeft hij een foutmelding wanneer je een programma wilt starten via de tv gids. Enige oplossing is dan cache verwijderen. Rechtsreeks via het home scherm (drukken op de tegels van de verschillende zenders) lukt nog steeds. Toestel is niet geroot. Nog iemand met dit probleem?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet tv app op google chromecast met google tv
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welke foutmelding krijg je dan te zien?
En heb je de chromecast eens geprobeerd in een andere tv om te zien of je daar dezelfde foutmelding krijgt?
@patrick37 ik krijg volgende melding:
Het bericht sluiten lukt ook niet. Enkel de app geforceerd sluiten helpt dan.
Ik heb geen ander toestel om op te testen. Bij gelegenheid zou ik dit eens ergens kunnen proberen.
Hallo,
ik gebruik de tv app zoals jou ook op de chromecast met google tv.
ik weet niet of het probleem hetzelfde is, maar sinds een paar dagen kan ik enkel nog live kijken en recente opnames bekijken is ook niet mogelijk. Oudere opnames nog wel...
Kijken van het begin bv. werkt sinds een paar dagen niet meer (terugkijktv).
Eerder ging dit allemaal wel. Vreemd....
Nog iemand? Alles al eens gereset zonder resultaat.
Daar lijkt het wel op...
Vreemd is dat alles tot over een paar dagen perfect werkte, en er aan de installatie/ internet en connectie niets is veranderd.
Via de android tv app op mijn chromecast met google tv werkt het dus plots niet meer.
Enkel nog live kijken en oudere opnames bekijken werkt nog. Heel vreemd, iets bij telenet???
Je zou eens de klantendienst kunnen raadplegen om na te gaan of van hun kant uit uw connectie nog helemaal OK is.
Je kan dat ook via WhatsApp, hoef je niet aan de lijn naar een wachtmuziekje te luisteren ...
Telenet heeft me laten weten dat het een algemene storing is op de TV app.
Ondertussen sinds vandaag alles weer normaal bij mij.
Tijdelijk probleem bij Telenet dus .....
Omstreeks dezelfde periode november vorig jaar informeerde ik ook bij de helpdesk ivm dit probleem en hadden ze ook als antwoord; “een probleem met de app, geduld…”
Vandaag rakel ik het probleem weer op en was hun conclusie; als de app werkt op andere devices en niet op google
tv, dan kunnen wij niets voor jouw doen. Dan moet je contact nemen met google support…
Heeft er er iemand een oplossing voor kunnen vinden?
Ik heb alles geprobeerd tot een factory reset van Google tv.
Werkt weer niet. Versie Telenet TV 4.34.23.104