42579
netweters
|
18931
gesprekken
|
20432
vragen
|
Binnen enkele weken verhuizen we naar een andere woning waar niet overal een coax aansluiting voorzien is.
Ik heb geen zin om in verschillende kamers coax en internetkabels te trekken. Internet kan opgelost worden met een nieuwe 360° modem en pods.
Nu wil ik onze 2 TV boxen omruilen voor 2 nieuwe IP TV boxen. Op de site van TN kan je de omruiling aanvragen maar dan krijg ik onderstaande medling
Kan het zijn dat de Gentse regio nog niet klaar is voor de switch?
Iemand ervaring?
Alvast bedankt.
Grts Frank
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: TV box omruilen voor IP TV box
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Beemerke63 Je kan best eens langs gaan in een Telenet shop of eens bellen of ze deze binnen hebben, kan zijn dat de stock daar op is want IP Tv box werkt via wifi of via UTP kabel (dat laatste wordt aangeraden voor de beste resultaten).
Gaan we morgen doen.
Ik wou ook nog de Wifi 360° modem met een aantal pods bestellen maar dan krijg je onderstaand. Ook na 20x proberen...
Het gaat goed met TN. 😞
Zoals je ziet heb je geen recht op om te ruilen
In de winkel kunnen ze dit regelen tegen 50 euro voor een ip box
Het is gratis voor de digibox en digicorder
Een TV Box gebruiker die een extra TV Box bestelt komt wel in aanmerking voor de TV Box IP.
De minst ingewikkelde procedure is dus gewoon 2 extra TV Boxen bestellen.
Ga naar de Telenet shop en vraag daar 2 TV Boxen IP als extra TV Box. Dan kan je deze nu al al instellen en testen.
Breng dan, na de verhuis, de 2 oude TV Boxen terug (samen met de oude modem?).
Dat zal je 5.27€ per maand per box kosten (afgerekend a rato temporis), en geen 50€
Ben benieuwd of het werkt slim gezien als de medewerker het kan uitvoeren in de computer
Schitterende oplossing!
Daarnet met TN gebeld. De Wifi 360° modem en pod's alsook de 2 extra IP TV boxen zijn besteld en worden in principe volgende week geleverd.
Bedankt voor de tip!! 😉
Bedankt om dit te laten weten
Hier kan je de labels ontvangen
Post nl levert de pakjes