Beantwoorden
Marc2300
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Complimentendag Handje vol! Twee handen vol!

Profiel op andere tv box

Vandaag zijn na 23 dagen mijn 3 TV Boxen eindelijk geactiveerd geraakt. In de woonkamer heb ik nu een profiel gemaakt en mijn favoriete zenders toegevoegd. Kan ik nu dat profiel (laten we zeggen dat het ´Ikke´ noemt 🤪) ook op de andere TV Boxen opvragen of moet ik op elke TB Box iedere keer een profiel maken en de favoriete zenders instellen.

 

Grts

 

Marc

12 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Profiel op andere tv box

@Marc2300 

Als je nu eender waar 3 profielen aanmaakt, kun jij op elke tvbox het juiste profiel kiezen dat jij wil gebruiken op dat moment. Rechts aan de AB is zelfs klein knopje op zijkant om snel te kunnen switchen.

Ook kan je bv kiezen voor elk tvbox apart, met welk profiel hij voor dat tvbox zijn standaard profiel moet laten zien, elke malen je tvbox aan/uit zet. En ondertussen kan je nog steeds switchen

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Marc2300
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Complimentendag Handje vol! Twee handen vol!

Profiel op andere tv box

Bedankt voor de info. Ik dacht dus ook dat een profiel op elke TV Box beschijbaar zou zijn maar dat is dus niet het geval. Als ik op de slaapkamer of zolderkamer ben zie ik het aangemaakte profiel niet....

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Profiel op andere tv box

@Marc2300 

Normaal moet je die zelfs tegenkomen op elk toestel waar je bv de telenet tv app installeert.

Wat is je bedoeling? Om op elke tvbox 1vast profiel te zetten, of om ook nog eens van profielen te kunnen wisselen?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Profiel op andere tv box

@Marc2300 

Wat wel vast staat is dat je normaal gezien de zelfste opnames ziet als op alle 3, dus dacht ik toch ook dat logisch zou zijn dat die profielen er zouden zijn. Mss kan dit blijkbaar niet? Ben niet meer zeker nu 🫤

Op telenet site zeggen ze dat je op tvbox 6profielen kan aanmaken. Maar vind niets concreets over profielen sharen over meerdere boxen. Wat dan weer wel gaat op telenet tv app.

Bel eens naar telenet wanneer je kan en vraag eens of die 3 tvboxen op zelfste account nog staan en ze dit even willen nakijken of rechtzetten.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Marc2300
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Complimentendag Handje vol! Twee handen vol!

Profiel op andere tv box

@DeLLiAnO 

 

Als in inlog op mijn Telenet TV app (op mijn smartphone) zie ik inderdaad het aangemaakt Profiel daar staan.  Ik hoopte dat ik op 1 TV Box een profiel kon aanmaken met favoriete zenders en die dan op elke TV Box kon opvragen zodoende dat ik niet op elke TV Box de TV zenders diende te sorteren maar dus simpelweg het juiste profiel eender waar kon selecteren met de bijhorende favoriete zenders...Ik zal mij wel eens bevragen bij Telenet (al denk ik dat ze mij daar intussen wel beu zijn).

 

Mvg,

 

Marc

Marc2300
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Complimentendag Handje vol! Twee handen vol!

Profiel op andere tv box

@DeLLiAnO 

 

Intussen contact gehad met Telenet.  Volgens hen kan de een profiel aangemaakt op vb. Box 1 niet zien/opvragen in Box 2 en moet je dus per TV Box een profiel aanmaken.  Dit heb ik ondertussen dus ook gedaan op de 3 TV Boxen.  Wel vreemd dat ik dan plots na enkele dagen op TV Box 1 ook de profielen van box 2 & 3 te zien krijg.  Blijbaar weten ze het dus bij telenet ook niet hoe het juist allemaal in elkaar zit.  Meer nog : als ik de namen ging wijzigen van de TV Boxen bleek er nog een 4e gekoppeld te zijn aan mijn account (terwijl ik er maal 3 heb).  Terug gebeld met Telenet maar daar kunnen ze er maar 3 zien staan.....hun systeem werkt dus blijkbaar nog niet zoals het moet.

ErwinGeeroms
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Dag van de Chocolade Jij bent af! Netjes! Primeur!

Profiel op andere tv box

Is hier al meer nieuws/duidelijkheid over ?

 

Ik heb vorige week mijn oude modem vervangen door een nieuwe en gisteren 2 nieuwe tv boxen geïnstalleerd gekregen door een Telenet technieker (zeer vriendelijk) .

Werken perfect en een stuk sneller dan de AD210 en 2100 die ik er voor had.

Ik heb eerst een profiel aangemaakt op eerste tv-box en de zendervolgorde aangepast in dat profiel.

Daarna dit profiel als opstartprofiel voor die box ingesteld.

Ik had gehoopt dat dit profiel ook op de tweede tv-box zou verschijnen .... niet dus !

Dus maar een nieuw profiel (andere naam) aangemaakt op de tweede tv-box en ook daar de zendervolgorde aangepast.

 

In de telenet TV app zie ik beide tv-boxen en ook beide profielen ... maar ik zie dus niet beide profielen op de tv-boxen.

 

gepensioneerd ICT'er
Tags (2)
Marc2300
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Complimentendag Handje vol! Twee handen vol!

Profiel op andere tv box

Ik heb 3 TV boxen met elke hun eigen profiel maar ik kan op elke TV Box de 3 profielen zien. Het kan wel enige tijd duren eer die op de andere Box zichtbaar zijn… (was bij mij toch het geval).

 

ErwinGeeroms
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Dag van de Chocolade Jij bent af! Netjes! Primeur!

Profiel op andere tv box

Geduld is een schone zaak .... dus maar eventjes afwachten ...

gepensioneerd ICT'er
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1021
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Profiel op andere tv box

Je kan ook eens proberen om de TV-box te herstarten, mogelijk synchroniseren de profielen dan.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ErwinGeeroms
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Dag van de Chocolade Jij bent af! Netjes! Primeur!

Profiel op andere tv box

Dat is normaal gezien het eerste wat ik in mijn ICT carriere aan gebruikers vroeg als ze een probleem met hun pc hadden.

Herstart eens even ....

En nu heb ik het zélf nog niet geprobeerd ..... hilarisch ! thnx !

gepensioneerd ICT'er
ErwinGeeroms
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Dag van de Chocolade Jij bent af! Netjes! Primeur!

Profiel op andere tv box

Ondertussen beide boxen herstart en ...... op elke box zie ik nu de twee profielen ....

Bedankt voor de info 👍

gepensioneerd ICT'er
Tags (1)