41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Deze morgen een update gekregen van de TV app. Galaxy Tab 4 - Android
Sindsdien kan ik gewoon niks meer afspelen via 4G.
Deze video kan niet worden afgespeeld 303 en -1020 als foutcodes ?
Dit op elke video . Cache al leeggemaakt . Opnieuw geïnstalleerd .
Nog mensen hier problemen mee?
Ligt precies aan de update. Ik hoop dat dit opgelost kan worden 😞
Als je alles geprobeerd hebt, contact nemen met Telenet. De oplossing zal daarvandaan moeten komen.
Wel goed dat je het hier meldt, anderen weten het dan ook.
Groeten
Dag @Eldrax,
Je melding deed me even schrikken: ik heb net deze nieuwste versie nog even op mijn Android-telefoon gezet terwijl wifi af stond. Dus enkel mobiele data (hier 4G).
Lineair/Replay/Opnames/VOD spelen bij mij netjes af.
Ik check nog verder op andere toestellen (incl. tablet op 4G). Kan jij alsjeblieft ook nog even proberen en laten weten of het intussen misschien wél zou werken?
Thanks,
Carl
TV Engineering
Intussen werkt alles terug redelijk normaal, was misschien toevallig iets met de dienst terwijl ik de update installeerde. Heb gisteren nog even kunnen kijken 🙂
Heb wel gemerkt:
Sinds deze update wilt hij gewoon de videos niet afspelen bij "verder kijken" soms wel, soms begint hij gewoon opnieuw, soms gooit hij gewoon de foutcode "kan niet worden afgespeeld"
Heb wel een tijdelijke oplossing daarvoor gevonden, Hoe zot het ook mag klinken, bij het laden van de video vanaf "verder kijken" gewoon 2x tappen op het scherm links tot je het terugspeel icoontje ziet, en dan gaat ie gewoon 10 seconden terug verder afspelen zonder problemen.
Dag @Eldrax,
Dank voor je feedback, en blij dat het intussen inderdaad weer werkt.
Van onze kant uit hebben we sinds je melding e.e.a. ook verder kunnen relateren, en je observatie van dinsdagochtend bleek inderdaad veroorzaakt door een outage in de backend. Die werd later op de voormiddag opgelost, wat ook jouw probleem verholpen heeft.
We bekijken je melding over de problemen met "Verder Kijken" hier ook verder!
Groet,
Carl
TV Engineering
Al de ganse tijd kan ik via de telenet app op de tablet niks kijken. Dat de video niet beschikbaar is en een foutmelding 1020. Krijg ook altijd een tekstje oeps er is iets verkeerd gegaan probeer later opnieuw. En dat ik de verbinding moet nakijken of ik wel voldoende bandbreedte heb. Is de laatste dagen heel veel. En de rest wat op wifi werkt daar zijn geen problemen mee.