Beantwoorden
RudyH
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Mooi, mooi!

Telenet TV app op TCL LED TV 43P735 - 43 inch gebruiken

Hallo,

 

Ik overweeg om uit de telenet shop de TCL LED TV 43P735 - 43 inch aan te kopen.

Volgens de beschrijving heeft dit toestel GOOGLE TV. Ik heb hier geen enkele ervaring mee.

Momenteel heb ik 2 TV toestellen elk met een TV box van telenet.

Mijn vraag is nu, kan ik op de TCL LED TV 43P735 - 43 inch de Telenet TV app installeren om alle door telenet aangeboden zenders te bekijken zonder tv box?

Kan ik Programma's die opgenomen zijn met de tv-box dan ook op dit toestel bekijken

 

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: telenet TV app op TCL LED TV 43P735 - 43 inch

4 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Telenet TV app op TCL LED TV 43P735 - 43 inch gebruiken


@RudyH  schreef:

Mijn vraag is nu, kan ik op de TCL LED TV 43P735 - 43 inch de Telenet TV app installeren (...)


De app is beschikbaar voor Android TV & Google TV. Hij is terug te vinden in de Play Store.


@RudyH  schreef:

(...) om alle door telenet aangeboden zenders te bekijken zonder tv box?

Niet allemaal, maar wel de meesten. Bekijk even de zenderlijst: Welke zenders biedt Telenet aan? 

Bij TV zenders die je niet kan bekijken (maar die wel in je abonnement zitten) kan je het huidige programma opnemen, en dan via opname bekijken (kan een paar minuten duren voor de opname te bekijken is)

Radiozenders & Stingray Music zijn niet beschikbaar in de app.


@RudyH  schreef:

Kan ik Programma's die opgenomen zijn met de tv-box dan ook op dit toestel bekijken


De opnames staan in de cloud en zijn inderdaad ook beschikbaar in de app.

 

Houd er wel rekening mee dat kijken via de TV-app afgaat van je Telemeter. Heb je dus een abonnement met een datalimiet, dan kan dit bij intensief verbruik wel problemen veroorzaken.

 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RudyH
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Mooi, mooi!

Telenet TV app op TCL LED TV 43P735 - 43 inch gebruiken

dank voor het antwoord.

Wat is eigenlijk het verschil tussen GOOGLE TV en ANDROID TV?

 

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Telenet TV app op TCL LED TV 43P735 - 43 inch gebruiken

Voornamelijk een andere interface, hier staat een goede uitleg (wel al uit 2022); Wat is het verschil tussen Google TV en Android TV? 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2710
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV app op TCL LED TV 43P735 - 43 inch gebruiken

Je bent best dat je een GOOGLE TV neemt  meer keuze in app's en de app's van Belgie werken