Beantwoorden
Nooms
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet TV-app werkt niet

Hallo, 

Zijn er nog mensen die niet kunnen inloggen op de TV APP?

Al 1week kunnen wij niet inloggen op de Telenet TV App. 

Wij streamen alles dus dit is een groot probleem. 

eerst bleek de overname te zijn gebeurd (onaangekondigd - aanvraag in JUNI gebeurd) 
dan hebben jullie het mailadress verkeerd geschreven ( een . gebruikt ipv _) 

dan werd het naar backoffice gestuurd, en zou ik dag nadien terug gebeld worden (niet gebeurd) 

dan even kort samengevat: zeker 15 medewerkers aan de lijn gehad die allemaal een andere oplossing boden, en valse beloftes over terug te bellen of op zijn inst een credit nota te maken. 

DAN werkt plots de 1ne decorder niet meer die mijn ouders hier in gebruik hebben, dus nu zitten wij met onze 4 kinderen tijdens de herfstvakantie niet alleen zonder tv, maar ook mijn ouders. 

Geloof mij, niet geweldig, en de service trekt op niks. 

>Gisteren voor de eerste keer iemand aan de lijn gehad die een verschil heeft gemaakt. zij beloofde vandaag terug te bellen en dat deed ze ook.

Ah ja voor ik het vergeet, haar collega kennen het verschil niet tussen - en _ dus mijn mail was WEER verkeerd. 

de lieve dame gisteren wist het mail probleem op minder dan 24h op te lossen. waar zijn haar collega's UBERHAUBT mee bezig geweest. 

Maar De app zegt continue tijdelijk niet beschiikbaar te zijn. 

en aangezien er iets mis is met de coax zitten we nog steeds zonder tv. 


Ben ik de enige die niet op de App kan ? 

 

 

Vind het jammer dat de factuur doorsturen wel allemaal kan, en dus aangerekend wordt voor diensten die we NIET kunnen gebruiken. 

Maar hun technische dienst goed opleiden en mensen verder helpen zodat ze waar voor hun geld krijgen niet kan, is een schande. 

Ik heb NOOIT geklaagd over telenet. maar deze week en jullie Technische en klanten dienst zijn een schande. 
Er werd opgehangen, valse beloftes, midden in een gesprek doorverbonden, of doorverbinden zonder aankondiging. Echt super service ! 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Telenet TV app werkt niet

 

 

3 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1170
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

Telenet TV-app werkt niet

Hier werkt de app zoals verwacht.

Op welk platform (iOS, Android, ...) probeer je de app te gebruiken en gebruik je de juiste app (niet meer de oude Flow of Yelo apps) en werkt het via de website telenet.tv wel?

Mogelijk is er (door de overname van het contract) iets mis gegaan met de activatie?


@Nooms  schreef:

en aangezien er iets mis is met de coax zitten we nog steeds zonder tv. 


Is er dan een afspraak gemaakt met een technieker om dat probleem op te lossen? Er vanuit gaande dat het probleem niet aan jullie kant ligt uiteraard.

 

Indien je ontevreden bent over de manier waarop je geholpen wordt, dan kan je overwegen om een klacht in te dienen. Eeerst bij Telenet en nadien indien nodig bij de Ombudsdienst. Dat kan je hier: Ik heb een klacht over Telenet. Waar kan ik terecht?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Nooms
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet TV-app werkt niet

Hey, 

we hebben app en browser geprobeerd.

zowel Android al iOS. Ook op Chrome en andere geprobeerd. 
maar tevergeefs. 
het ligt zeker en vast aan de overname, voorzien werkte alles perfect. 
mijn vrienden hebben vandaag op dezelfde toestellen kunnen inloggen met hun gegevens. 
dus het ligt niet aan de app of website. 
maar we worden maar niet geholpen. 
oude yelo app hebben we al lang niet meer.

 

Dankje voor de link. 
ik zal zeker en vast hier een klacht indienen.

 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2771
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV-app werkt niet

Je kan tv kijken via compact signaal telenet

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/tv-en-entertainment/installatie/compact-signaa...

Voor inloggen moeten ze e-mailadres verwijderen en er terug in zetten

laat het nog eens wetten via e-mail  zeg duidelijk het probleem en de datum van wanneer je het hebt

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/