41329
netweters
|
17880
gesprekken
|
19318
vragen
|
Weer maar eens miserie met de tv app, bij vtm en meerdere andere kanalen staat nu "wordt aangekondigd" en als je deze kanalen wil bekijken volgt er een futmelding.
De app al 3 keer eraf gesmeten en opnieuw geinstalleerd, ben het zo kotsbeu steeds die zever en problemen met hun app, zorg dat dit werkt of breng het niet uit.
Wat te doen nu?
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: telenet tv app
Opgelost! Ga naar oplossing.
@rudi1962 schreef:Wat te doen nu?
Andere tv-app gebruiken: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.streamgroup.vlaanderen&hl=nl
Ts vraagt niet hoe het bij u zit, maar vraagt mss een oplossing?? 🤦
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Nee simpel is het inderdaad niet, maar mensen zijn er niet mee geholpen en is frustrerend.
Heb nog nooit geweten dat als er probleem is bij telenet ineens gans belgie (iedereen) zonder bepaalde dienst zit.
Zodus het gedacht van geen algemeen probleem is het dan moeilijk te noemen.
Het is allang geen kleinschalig probleem meer he, de forums staan er overal vol van. Maar omdat jij dan geen probleem hebt is het niet algemeen.. (niet aanvallend bedoeld he! Gewoon mijn gedacht erover✌️)
Edit: de oplossing is, hier kunnen de netweters niets aan doen, daarvoor moet je bij telenet zijn. Jammer genoeg 😔
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
waarom moet die titel aangepast worden?
Het is hier echt gelijk bij telenet, probleem kennen we niet we zoeken een oplossing.......................
Dat ze de titel aanpassen heeft met andere zaken te maken en niks met jou probleem of met een oplossing. Hier moet je dus niks achter zoeken als er een titel wordt aangepast.
Een oplossing voor jou probleem daar moet je achter zoeken net als wij je proberen te helpen met een oplossing te zoeken.
sluit het maar af hier, komt toch niks om het op te lossen.
Er zal wel een oplossing komen enkel die kan hier niet gegeven worden.
Zoals je ook al wel gelezen gaat hebben op 'mijn Telenet' er wordt een nieuw IT systeem geïnstalleerd waardoor de klantendienst slechter te bereiken is.
Maar ze zijn ook met de tv app bezig en de Flow app om die weg te krijgen , dus er zijn heel wat migraties bezig achterliggend. Daarnaast dienen alle dingen ook te werken met het nieuwe IT systeem.
Nu denk je ja ik heb er niks aan en wil een oplossing en dat is ook normaal maar jammer genoeg zijn er dus klanten met dit soort problemen die ze heel erg merken. Er zijn dus ook mensen die er minder impact op hebben maar goed is en dat blijft al zo met dingen die veranderen.
Zou toch wat geduld hebben en de oplossing komt er wel en dan alles weer werken zoals het hoort zoals je verwacht.
Persoonlijk gezien als ik problemen zou ondervinden met mijn diensten van Telenet dan zou ik gewoon wachten op een oplossing hoe vervelend het ook is.
Ja, vind je uitleg goed had dit niet gelezen.
Dat van nog wat geduld ga ik totaal niet mee akkoord, maak iets dat voldoende getest is en werkt, issues kunnen steeds maar mogen geen maanden aanslepen.
Wij betalen iedere maand ook onze rekening zonder issues dt is mijn gedacht hier, aanrekenen werkt zonder problemen, maar de rest wordt triestiger en triestiger.
Als ge wat uitgebreidere probleembeschijving zou geven dan krijg je mogelijk iets duidelijker antwoorden.
- met welk toestel heb je het probleem.
- in welk deel van telenet TV
- welke internet verbinding gebruik je UTP, WiFi, G4
- Ben je in België