41357
netweters
|
17903
gesprekken
|
19346
vragen
|
Sinds gisteren krijg ik "Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. 1002" - als ik gelijk welke zender wil zien via de Telenet tv app op mijn pc. Vroeger heeft dat altijd perfect gewerkt. Op een gegeven moment kreeg ik ook iets te zien over rechtenbescherming of zo, maar slechts éénmaal. Heb getracht oplossing te vinden via Netweters - probleem wel enkele malen tegengekomen maar geen oplossing... .
Op mijn smartphone (zowel met alleen wifi of alleen mobiele data) werkt de app wel.
Iemand die kan helpen - Telenet helpdesk...?
Niet in buitenland (daar werkte het wel een paar maanden geleden). Geen aanpassingen gedaan - wel altijd vpn van Norton en even geëxperimenteerd met de vpn van Dashlane. Alle vpn instellingen uitgezet. Werkt nog altijd niet...
Ik heb nog eens geprobeerd om alles te bekijken via de Telenet app... . En, vreemd, het zijn blijkbaar alleen de "live" uitzendingen die niet werken. Momenteel toont "Home" de uitzending van Chantal -perfect te bekijken. Maar daaronder staan de live uitzendingen ("meest bekeken") - als ik die aanklikt krijg ik de "Niet beschibaar... " mededeling, net als ik op alle zenders klik die ik vind onder de "TV kijken" tab. Idem voor "Zenders". Alles onder "Streaming" en "Mijn TV" werkt perfect. Blijkbaar zijn het alleen de live uitzendingen die het laten afweten... ra ra? Enig idee?
@josjdw ik zie dat jouw eigen antwoord als oplossing gemarkeerd staat. Heb je het effectief toch een oplossing gevonden door met de VPN te spelen of via je Norton security software iets te wijzigen? Of werken je live-tv uitzendingen nog steeds niet?
Hi Suzy,
Per ongeluk mijn eigen post aangeduid als oplossing en ik kon dit niet corrigeren. Op dat moment had ik nog steeds het probleem dat lifeuitzendingen "niet beschikbaar" waren. Nu nadat ik jouw post las nog even geprobeerd ... en het werkt terug. Geen idee waarom, maar eind goed al goed zullen we maar zeggen. Dank voor je follow-up !