Beantwoorden
Senna
Experienced Beetjesweter
Happy New Year! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Hoe verplaats ik mails vanuit de prullenmand?

Deze morgen maar 177 webmail in inbox de overige webmails in prullenmand ?? kan ik deze nog terug in inbox plaatsen omdat ik belangrijke zaken daar bewaar

Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: Hoe kan ik een document met betalingsinfo sturen

2 reacties
WG94
Professional Allesweter
PhD in problem solving! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. Krak

Je selecteert de maiils die je wil verplaatsen en sleept ze naar Inbox (of een andere map naar keuze), als alternatief voor verslepen kan je ook in de menu balk "Geselecteerde item(s) verplaatsen" (icoontje van een map met een pijltje) gebruiken en een map kiezen.

De inhoud van je bericht heeft wel weinig te maken met de titel. Had je nog een andere vraag?

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Als je belangrijke zaken 'in the cloud' (webmail) bewaart, dan moet je niet verwonderd zijn als ze op een dag verdwenen zijn en dat Telenet daar niet veel aan kan doen. Het gebeurt niet dikwijls, maar de kans bestaat. Indien mogelijk kan je een mailclient installeren, zodat je zelf backups (op een externe hdd) kan maken.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.