Beantwoorden
Pistache
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Complimentendag Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party!

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

Beste Telenet,

Aangezien jullie heel erg je best doen om zo weinig mogelijk support te geven, of ten minste alles doen om de gebruikers naar forums etc door te verwijzen, moet ik hier mijn vraag stellen.

Ik kan het wachtwoord van mijn Telenet email adres niet meer wijzigen. Ik ken het oude niet meer. Ik heb nog wel toegang tot mijn mailbox omdat het wachtwoord gecached is.

Niemand op dit forum kan dit oplossen, paswoord reset moet Telenet personeel doen.

Ik heb geen whatsapp dus ik kan jullie online hulp niet inschakelen. En als ik jullie per mail vraag om hulp, dan laat men mij al 3 weken wachten.

Als jullie omwille van een nieuw IT systeem achterstand oplopen in de dienstverlening, zoals reeds maanden op jullie website verkondigd staat, dan heb ik daar begrip voor. Maar in alle redelijkheid, 3 weken geen reactie is erg onprofessioneel en suggereert dat jullie niet echt met de klant bezig zijn. Misschien moet ik eens een maand te laat betalen?

 

Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Klachtverwijzing (om privacyredenen niet vermeld)

Tags (1)
0 Likes
17 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

@Pistache 

Dus passwoord vergeten gebruiken en naar je email opsturen helpt niet?

Als je passwoord gecached is, kan je deze altijd terug vinden, zoals bv wachtwoorden in google account (moest je deze gebruiken) of een browser die al je wachtwoorden automatisch invult. Deze zijn normaal altijd terug te vinden met login naam/email en bijhorend wachtwoord

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

Ga eerst eens naar "Mijn Telenet" en kijk daar eens welke gebruikers er zijn. Zie je daar uzelf als gebruiker? Kijk dan of het emailadres en gsmnr correct zijn. Dat kan een stuk van de oplossing zijn.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Pistache
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Complimentendag Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party!

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

Goede suggestie, maar het is in een mail app op mijn iPhone dat ik nog wel mail ontvang. Daarvan kan ik het wachtwoord niet leesbaar maken.

0 Likes
Patrick6611
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day On a roll...

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

Ga op je IPhone naar instellingen dan naar wachtwoorden. Is daar het wachtwoord aanwezig?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

@Pistache 

Er is een zeer grote kans dat je hetzelfde wachtwoord hebt voor de Netweters. Als je op de Netweters altijd automatisch inlogt zonder e-mailadres en zonder wachtwoord in te geven, kan je het allicht terugvinden via je browser.

Marie4
Ex-Moderator
Berichten: 12
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

Hi Pistache!

 

Dat klinkt niet goed. Heb je wel Facebook Messenger? Dan mag je ons daar zeker en vast contacteren en volgen we dit verder voor je op. 

 

Groetjes, 

Marie


Marie | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

keyur
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

@Pistache You can reset the password using the following link - 

https://www2.telenet.be/residential/nl/mijn-telenet/mailbox-beheren


Are you able to login on Mijn Telenet?

0 Likes
WalrusGumboot
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

Hallo,

Ik heb een gelijkaardig probleem met mijn mailboxen van Telenet.

Ik heb al enkele malen geprobeerd om via Mijn Telenet de paswoorden van de mailboxen te wijzigen.
Ik krijg daar telkens de melding "Wijzigingen opgeslagen" maar toch blijven de mail boxen het oude paswoord gebruiken.

Moet ik echt voor elke mailbox een "gebruiker" aanmaken op Mijn Telenet?
En moet ik dan telkens een ander e-mail adres gebruiken of kan ik hiervoor het @telenet.be mail adres gebruiken?

Groeten!

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

Je moet onderscheid maken tussen een alias op dezelfde mailbox (je kan tot 4 extra aliassen gaan per mailbox) en echt een aparte mailbox en die kunnen aparte paswoorden hebben. Aliassen kunnen geen apart paswoord hebben. Dus elke mailbox is een aparte gebruiker.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

@WalrusGumboot 

Best geef je toch wat meer informatie.  Uit je reactie begrijp ik dat je meer dan één e-mailadres hebt van Telenet. zijn dat aliassen of zijn het effectief andere mailboxen. 

Aliassen komen toe in dezelfde mailbox als het niet alias adres.

Heb je bijvoorbeeld drie mailboxen, dan heb je drie verschillende Inboxen en kan je voor elke mailbox afzonderlijk aanmelden op mijn  Telenet. Bij elk van die mailboxen kan je ook nog aliassen hebben. 

Wat is uw situatie?

EDIT: @igvfer heeft wat sneller gereageerd en ik vertel dus hetzelfde (ik herhaal)

0 Likes
WalrusGumboot
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

Hey,

Ik heb vijf mailboxen en ik kan op geen enkel van de mailboxen het paswoord wijzigen.
Elke mailbox heeft een alias en een telenet mail adres (bv. s012345@telenet.be, je kent ze wel waarschijnlijk)

Het enige wat wel is, is dat er geen "Mijn Telenet" gebruikers aan de mailboxen zijn toegewezen.
Dit komt omdat ik niet 100% zeker ben of ik het alias adres of het echte mail adres van de box moet gebruiken.

Groeten!

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

De adressen van het type s012345 zijn toch al een hele tijd afgeschaft? Ik vermoed dat wat jij een alias noemt, het hoofdadres is.

0 Likes
WalrusGumboot
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

God ja, misschien zijn het allemaal oude mailboxen, dat kan zijn (ben al klant van '97) maar dat veranderd niets aan het feit dat ik de wachtwoorden niet kan wijzigen hé!

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

Dit betekend wel dat je die oude s12345 e-mailadressen niet meer mag gebruiken om in te loggen. Als je denkt dat uw s12345 uw hoofd e-mailadres is, en dat je daarop slechts één alias hebt, dan is het best mogelijk dat wat je denkt een alias te zijn het eigenlijke e-mailadres is. Het is uiteraard ook mogelijk dat nog een ander adres hebt dat je niet (meer) weet.

Heb je nog de doos van de oorspronkelijke installatie? Kijk daar eens. De installateur noteerde daarop je a12345 nummer en ook je e-mailadres waarbij hij uw voornaam en naam gebruikte en schreef ook het wachtwoord op.

Hierbij schiet me nog iets te binnen: voor de zekerheid gebruik niet @pandoara.be, maar wel @telenet.be in uw e-mailadres.

Heb je al geprobeerd met het e-mailadres en wachtwoord dat je gebruikt voor de Netweters? Als je voor de Netweters nooit wat moet ingeven betekent dit dat je aanloggegevens bewaard worden door de browser en kan je ze daar terugvinden.