Beste Telenet,
Aangezien jullie heel erg je best doen om zo weinig mogelijk support te geven, of ten minste alles doen om de gebruikers naar forums etc door te verwijzen, moet ik hier mijn vraag stellen.
Ik kan het wachtwoord van mijn Telenet email adres niet meer wijzigen. Ik ken het oude niet meer. Ik heb nog wel toegang tot mijn mailbox omdat het wachtwoord gecached is.
Niemand op dit forum kan dit oplossen, paswoord reset moet Telenet personeel doen.
Ik heb geen whatsapp dus ik kan jullie online hulp niet inschakelen. En als ik jullie per mail vraag om hulp, dan laat men mij al 3 weken wachten.
Als jullie omwille van een nieuw IT systeem achterstand oplopen in de dienstverlening, zoals reeds maanden op jullie website verkondigd staat, dan heb ik daar begrip voor. Maar in alle redelijkheid, 3 weken geen reactie is erg onprofessioneel en suggereert dat jullie niet echt met de klant bezig zijn. Misschien moet ik eens een maand te laat betalen?
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Klachtverwijzing (om privacyredenen niet vermeld)
... Meer weergeven