Beantwoorden
Franky4
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Dag van de Chocolade En we zijn vertrokken!

Telenet e-mailadres verdwenen

Hallo, mijn Telenet email adres is plots verdwenen. Ik kan sinds 28/07/2023 geen emails meer ontvangen/sturen. Ik kan niet meer inloggen in webmail omdat blijkbaar mijn email adres is verdwenen. "Mijn Telenet" login bestond plots ook niet meer. Ik heb een nieuwe login moeten maken met een ander (extern) email adres om mijn abonnement gevens te zien. Mijn factuur wordt ook nog gestuurd op mijn Telenet email adres waar ik niet meer aan kan. 

Ik kan ook geen nieuwe mailbox aanmaken, ik krijg een blanco scherm als ik een nieuwe mailbox wil aanmaken. Heb verschillende keren gebeld met Telenet, whats apps geschreven, met de technische dienst gebeld, naar een Telenet winkel geweest. Telkens zeggen ze, we hebben een ticket gemaakt we melden ons binnen 2 dagen. Ik wacht al bijna 2 maanden en er heeft zich nog niemand gemeld bij mij.
Ik ben klant sinds 16 juni 2023, en ik overweeg om over te stappen naar de concurrentie. Ik heb niets anders als problemen gekend sinds ik klant ben.

En nu kunnen ze wel zeggen, ja maar er is een IT probleem bij telenet en dit en dat. Maar als ik mijn abonnement niet betaal, dan zijn ze wel dadelijk daar met aanmaningen. Ik betaal graag mijn abonnement als ook alles naar behoren funktioneert.

 

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Email adres verdwenen

0 Likes
1 reactie
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1309
De nieuwe Einstein! Krak Applaus voor jezelf! Champagne, lezer van het jaar!

Telenet e-mailadres verdwenen

Helaas zal men je bij De Netweters niet kunnen helpen.

Aangezien het probleem al zo lang aansleept en je op alle mogelijke manieren contact hebt gehad met de klantendienst, raad ik je aan om een klacht in te dienen. Krijg je binnen 2 werkdagen geen reactie (of had je al een klacht ingediend), dan dien je klacht in bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. Zie: Ik heb een klacht over Telenet. Waar kan ik terecht?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.