Hallo, mijn Telenet email adres is plots verdwenen. Ik kan sinds 28/07/2023 geen emails meer ontvangen/sturen. Ik kan niet meer inloggen in webmail omdat blijkbaar mijn email adres is verdwenen. "Mijn Telenet" login bestond plots ook niet meer. Ik heb een nieuwe login moeten maken met een ander (extern) email adres om mijn abonnement gevens te zien. Mijn factuur wordt ook nog gestuurd op mijn Telenet email adres waar ik niet meer aan kan.
Ik kan ook geen nieuwe mailbox aanmaken, ik krijg een blanco scherm als ik een nieuwe mailbox wil aanmaken. Heb verschillende keren gebeld met Telenet, whats apps geschreven, met de technische dienst gebeld, naar een Telenet winkel geweest. Telkens zeggen ze, we hebben een ticket gemaakt we melden ons binnen 2 dagen. Ik wacht al bijna 2 maanden en er heeft zich nog niemand gemeld bij mij. Ik ben klant sinds 16 juni 2023, en ik overweeg om over te stappen naar de concurrentie. Ik heb niets anders als problemen gekend sinds ik klant ben.
En nu kunnen ze wel zeggen, ja maar er is een IT probleem bij telenet en dit en dat. Maar als ik mijn abonnement niet betaal, dan zijn ze wel dadelijk daar met aanmaningen. Ik betaal graag mijn abonnement als ook alles naar behoren funktioneert.
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Email adres verdwenen
... Meer weergeven