Beantwoorden
Ontevredenklant
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Verhuis en meenemen van voordelen

Ik meld mijn verhuis  via het systeem, heb momenteel een financieel voordeel van mijn werkgever, betaal jaren minder dan de volle pot. Was redelijk tevreden tot nu toe. Krijg na de aanmelding een mail met de melding dat ik na de verhuis weer de volle pot zal betalen. Dus de voordelen worden niet automatisch meegenomen. Tracht ergens een manier te vinden om dit melden na de kantooruren, blijkt onmogelijk. Moet worstelen door alle mogelijke goede raadgevingen op de website. Een eenvoudige e-mail sturen en iemand die het oplost blijkt niet mogelijk. Dit kan toch alleen maar een vinkje zijn ergens in het systeem.

Heb sinds mijn aanmelding van mijn verhuis al 3 of 4 telefoongesprekken gehad met Telenet. Ze bellen me op elk moment van de dag , meestal tijdens mijn werk. Beginnen dan allerlei vragen te stellen , waarop ik niet onmiddellijk een antwoord heb. Om de werkgeversvoordelen weer te bekomen zal ik weer zelf moeten bellen en mijn werkgever inschakelen en andere van deze vervelende acties ondernemen om deze terug te bekomen. Zeer frustrerend. Als het blijft duren overweeg ik Telenet te verlaten. Eenvoudige zaken blijken niet meer mogelijk te zijn. Of men nu 1 maand of jaren lang klant is maakt niets uit. Allen over dezelfde kam. Ik moest dit ergens kwijt vandaag .

0 Likes
9 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5253
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Verhuis en meenemen van voordelen

Als je uiteindelijk besluit om Telenet te verlaten, dan ben je dat voordeel sowieso kwijt, toch? En blijkbaar ben je zelf niet goed op de hoogte, geef je zelf aan. Wat zegt jouw werkgever? Kan die je niet verder helpen?

 

Mocht ik van jou zijn, dan probeerde ik het via Facebook of Twitter, tenminste, als dat voor jou een optie is. Niet iedereen heeft immers een FB en/of Twitter-account. In elk geval, ze reageren daar redelijk snel (ze moeten wel; berichten zijn immers openbaar) en voor zo ver ik weet zijn ze ook 's zaterdags te bereiken.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7792
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Verhuis en meenemen van voordelen

Normaal gezien heeft een verhuis geen invloed op je bestaand abonnement. Ik bedoel wel degelijk verhuizen van de producten zoals je ze nu hebt. Klantennummer, logins alles blijft hetzelfde.

Ga in het vervolg gewoon naar een Center. Die gaan er uw nieuw adres insteken, bellen om de verhuis te regelen en dan de datum afspreken. Is allemaal niet zo moeilijk maar ze moeten hun werk kennen en kunnen.

Natuurlijk moeten ze bij een nieuwbouw vragen of de dropkabel klaar ligt en hoelang die is, of de aansluiting op een paal, gevel of grijs bakje (paddestoel) gebeurt, of er graafwerken op straat zijn, hoever enz. Daarvoor moet jij wel eens buiten kijken hoe de buren zijn aangesloten en eventueel uw electricien raadplegen of hij de nodige voorbereidingen gedaan heeft.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7401
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Verhuis en meenemen van voordelen


@sb schreef:

 

Mocht ik van jou zijn, dan probeerde ik het via Facebook of Twitter, tenminste, als dat voor jou een optie is. Niet iedereen heeft immers een FB en/of Twitter-account. In elk geval, ze reageren daar redelijk snel (ze moeten wel; berichten zijn immers openbaar) en voor zo ver ik weet zijn ze ook 's zaterdags te bereiken.


Helemaal correct, @sb. Telenet is via Facebook en Twitter het hele jaar door te bereiken, behalve op Kerstmis en Nieuwjaar. Ze zijn aanwezig van 8u - 22u op weekdagen en tijdens het weekend van 9u30 - 18u. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ontevredenklant
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Verhuis en meenemen van voordelen

Bedankt voor de reactie.

Het werkgeversvoordeel behoud ik , dat is geen probleem ook bij de concurentie. Door de beperkte producten die ik neem (alleen internet) was de werkgeversbijdrage voldoende om de maandelijkse kost te dekken.

Nu na de verschillende contacten die ik gehad heb met de medewerkers van Telenet krijg ik een bevestigings- email waarin staat dat ik vanaf de verhuis €51 moet betalen. En dat vind ik niet correct. Dit wil zeggen dat de voordelen niet automatisch meegaan. Als ik dit dan wil melden is er geen kanaal om dit te doen. Ik moet dan wachten tot er telefonisch iemand bereikbaar is ttz tijdens de dag. Of naar en center gaan. Ik heb een druk professioneel leven en het is vervelend dat er op momenten dat het mij past er geen mogelijkheid bestaat mijn probleem te bespreken.

Voila, tot zover mijn pleidooi.

0 Likes
Ontevredenklant
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Verhuis en meenemen van voordelen

Spijtig genoeg blijft niet alles het zelfde, het werkgeversbijdrage gaat niet automatisch mee zodat je email krijgt die het bedrag van je volgende factuur toont dat veel hoger ligt dan voorheen. En dat is leuk

0 Likes
Ontevredenklant
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Verhuis en meenemen van voordelen

En dat is niet leuk bedoelde ik natuurlijk Man Verdrietig

0 Likes
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Verhuis en meenemen van voordelen

je behoudt het voordeel, dit is namelijk account gebonden

op je bevestiging staat nooit de werkgeversbijdrage als voordeel, maar je hebt het wel

(ik denk omwille van privacy redenen dat dit er niet opkomt moest jouw brief in verkeerde handen komen)

dus laat de verhuis doorgaan en de eerste factuur op je nieuw adres zal hetzelfde zijn als op je oud adres.

 

veel plezier in je nieuwe woonst

 

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7792
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Verhuis en meenemen van voordelen

In de standaard e-mails die Telenet stuurt bij een verhuis staan  nooit de extra voordelen vermeld zoals gezinsbond, Tip, werkgeversbijdrage enz.

Een medewerker van de helpdesk kan perfect bevestigen of je die voordelen hebt of niet. Je zal misschien een nieuweling gehad hebben. Gefrustreerde smiley



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Verhuis en meenemen van voordelen

Er verandert niets aan je factuur bij een verhuis.

 

Zoals andere mensen hierboven al zeiden: wacht even je factuur af want je hebt deze nog niet gehad neem ik aan?

 

Als je de korting niet meer krijgt is er iets gewijzigd

  • Staat alles nog op dezelfde naam en klantnummer als voor je verhuis?
  • Is het product(enpakket) nog exact hetzelfde als voor je verhuis?

 

 

 

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes