Beantwoorden
wouterstockx
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Complimentendag Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

E-router knippert groen?

Hallo

Ik heb het volgende probleem: de telenet modem knippert constant groen. Wat betekent dit?

Ik had eerst heel slecht internet en geen tv en dan heb ik een een keer de modem uitgetrokken en zoals er werd aangegeven op de tv de coach kabel uitgetrokken. Kan ik nog iets meer doen of ligt het aan de straat?

0 Likes
10 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5938
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

E-router knippert groen?

@wouterstockx 

En heb je nu beter internet en heb je wel tv ? 

Als dat zo is zou ik me niet te veel van aantrekken dat het knippert. Maar je vermeld er niet bij of je probleem is opgelost of dat je nog steeds problemen ervaart.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
wouterstockx
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Complimentendag Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

E-router knippert groen?

Nu heb ik zelfs geen internet meer nadat ik de coach kabel van de modem heb uitgetrokken. Als ik de modem opnieuw opstart gaat hij van een wit knipperend naar een wit vast licht naar een groen knipper licht. Er gebeurd ook niets met de drie lichtjes daar boven: voor wifi, verbinding en ik weet niet waarvoor het derde staat.

0 Likes
wouterstockx
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Complimentendag Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

E-router knippert groen?

 Dit lampje flikkert dus de hele tijd.

IMG20230813204910.jpg

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5938
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

E-router knippert groen?

@wouterstockx 

Wifi verbinding ? De E-router heeft geen wifi dus ben je wel zeker dat je die modem hebt ? Heb je niet toevallig zo een torentje ? 

Als je een groen licht ervaart betekend dat die in de opstart fase zit dus je modem is aan het opstarten. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
wouterstockx
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Complimentendag Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

E-router knippert groen?

Oke en hoe lang duurt de opstartfase? Ik heb nu wel weer een netwerk dus het bovenste lampje brandt nu ook maar geen internet.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5938
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

E-router knippert groen?

@wouterstockx 

Het zou kunnen dat je een algemene storing hebt heb je dat al eens nagekeken ? Makkelijk na te zien via de Telenet app die geeft dat aan.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
wouterstockx
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Complimentendag Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

E-router knippert groen?

Inderdaad dat staat in de telenet app wat nu? Want herstarten helpt niet zoals er gesuggereerd staat.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5938
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

E-router knippert groen?

@wouterstockx 

Als er een algemeen probleem is zou ik zeggen pak een goed boek en wacht op morgen. 

Nu ga je niks kunnen doen als er een algemeen probleem is. Telenet zal dan al wel op de hoogte zijn maar je kan niet heel veel doen dan wachten. Moest je morgen nog geen diensten hebben dan kun je eens bellen en het navragen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2854
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

E-router knippert groen?

Zijn er werken in straat of in de buurt hebben je buren internet of tv

morgen niet beter neem contact woensdag met telenet

0 Likes
wouterstockx
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Complimentendag Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

E-router knippert groen?

Wij hebben sinds gisteren avond terug internet maar nog altijd geen tv. Zaterdag komt de technieker langs. Die zal hopelijk een oplossing weten.