Beantwoorden
Lode75
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

smart lamp verliest signaal

Hallo,

Ik heb 2 smartlampen van de Action te connecteren met de LSC app.

Deze lampen werken enkel op 2,4 GHZ, op mijn 360° modem kan ik echter de frequentie niet kiezen. 

De ene lamp kon ik zonder veel problemen installeren, de andere was heel wat moeilijker.  Nochtans hangen beide lampen in de woonkamer en gebruiken vermoedelijk hetzelfde wifi signaal.

Het probleem echter is dat de lamp die moeilijk geïnstalleerd is geraakt na een tijdje het signaal verliest, deze begint te knipperen.  Héél vervelend natuurlijk.

Heeft dit met de frequentie te maken ? of maakt dit niet uit en stuurt de modem altijd de 2 frequenties uit ?

 

0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5327
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

smart lamp verliest signaal

@Lode75 de modem stuurt beide als 1 signaal uit, de modem kiest zelf de beste verbinding, waarschijnlijk kiest die maar ene dat op 2,5 werkt, ik heb er ook een aantal maar gebruik m’n eigen router en daarmee werkt die perfect omdat beide wifi kanalen zijn gescheiden.

bij de gebruikte modem router bij jou wordt die niet gescheiden spijtig genoeg.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lode75
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

smart lamp verliest signaal

dus als ik het goed begrijp : met deze 360° Modem van Telenet zal dit probleem blijven bestaan ?

0 Likes
thomasdb
Experienced Veelweter
Berichten: 260
WOW! Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

smart lamp verliest signaal

probeer eens of het zich met de 4g hotspot vanop je telefoon ook voordoet. moet je ze wel even herconfigureren eerst

0 Likes
Dragon_Racing
Freshman Meerweter
Berichten: 60
Goed bezig! Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag

smart lamp verliest signaal

Het probleem ligt niet bij de 360 modem maar aan de desbetreffende lamp zelf. 

Gebruikt hier verschillende produkten van LSC zonder problemen.

Had wel 1 dat problemen gaf.  Terug naar de winkel ermee. Andere gekregen en geen problemen