41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Sinds vorige week problemen met verbinden van Telenet netwerk via Apple Watch Cellular op beide toestellen.
Voorheen was een deactivate esim via “Mijn Telenet” de oplossing. Momenteel geeft dit een fout. Ook Telenet support slaagt er niet in.
Hierdoor ben ik verplicht om altijd de telefoon mee te nemen tijdens het sporten om bereikbaar te kunnen zijn.
Zijn er nog mensen met dit probleem?
Bedankt Christof,
Straks als ik thuis kom nog eens overlopen.
Zie bij mijn Telenet nergens een esim actief staan .
Maar ga uwe info nog eens proberen.
Ik laat u altijd iets weten.
Nogmaals, Bedankt
Hier vind ik dus niks terug van esim , ga straks nog foto's sturen waar blijkt dat het gelukt is .
Maar het is uiteindelijk niet gelukt.
Beste ,
Ik was er al bijna zeker van dat ik van moment 1 , dus voor dat ik contact opnam met Netweters dat ik het juist deed .
Maar zie echt niks wat verwijst naar esim .
Niet activeren of deactiveren , zelfs het woord esim niet.
Maar krijg wel telkens als ik het opnieuw probeer een proficiat.
Ik kreeg ondertussen dit antwoord van Telenet via Whatsapp:
Welk soort model heb je van watch? Er zijn gekende problemen met bepaalde series.
Ik heb een Apple Watch Series 7 maar verder jammer genoeg geen info gekregen of dat dan 1 van de modellen is waar er "gekende problemen" mee zijn.
Beste ,
Zoals gezegd , ik antwoord .
Vandaag naar telenet gebeld , onmiddellijk iemand aan de lijn (goed begin).
Had de indruk dat deze persoon zich heel goed bewust was van deze handicap.
Ik heb heel mijn gegevens van de smartwatch moeten geven imei , serial en nog iets .
Ik zou binnen enkele dagen een sms mogen ontvangen , tot zover moest ik niets doen .
Heb weinig vertrouwen , maar zit zelf vast , dus (ondergaan).
Nogmaals bedankt.
Beste ,
En als er dan gekende problemen zijn , het is een toestel wat het zou moeten doen.
Is het het toestel of telenet die het probleem is?
Het probleem zit bij Telenet.
Dit door het nieuwe IT systeem. (Darwin)
Dit zou je moeten zien, als je naar "mobiel" gaat in de linker kolom nadat je ingelogd bent op mijn telenet, dan "beheer je simkaarten"
Wel eerst in de rechterbovenhoek het juiste gsm nummer kiezen.
Antwoord van Telenet support gekregen:
Ik heb het voor je nagevraagd en dit is een algemeen alarm momenteel. Je bent dus zeker niet de enige met dit probleem en we zoeken met spoed naar een oplossing. Mijn excuses voor het ongemak.
Het lijkt dus om een algemeen probleem bij Telenet te gaan. Hopelijk krijgen ze het snel opgelost want de Apple Watch ondersteuning is voor mij de enige rede om bij Telenet te zitten.
Beste ,
Ik krijg dit zonder veel moeite gereed.
Enkel, ik krijg de esim vanonder nooit te zien.
Ik blijf proberen.
Dus dit is wat ik te zien krijg , bijna hetzelfde.
Denk dat hij nooit
1x is geactiveert geweest.
Citaat uit antwoord telenet :
”Er is momenteel een probleem met bepaalde Apple watches om connectie te maken met de e‑sim.
Apple heeft een update van zijn software uitgevoerd waardoor deze niet meer compatibel zijn met onze e‑sims.
Wij zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing. Deze info werd al meegedeeld aan meneer.
Helaas hebben wij geen tijdslijn of vooruitzicht op een snelle oplossing.”
Beste ,
Ik had dit probleem ook , heb meermaals contact opgenomen met de klantendienst , die uiteindelijk al de gegevens van mijn apple watch 7 4g vroeg .
Dus serial ---eid en imei nr. moest ik hem bezorgen , dan toch nog 5 dagen geduld moeten hebben (na het telefoontje).
En uiteindelijk , het werkt 100% , zelf niks moeten doen , dus telenet heeft het probleem geklaard .
Mvg
Beste ,
Ik had dit probleem ook , heb meermaals contact opgenomen met de klantendienst , die uiteindelijk al de gegevens van mijn apple watch 7 4g vroeg .
Dus serial ---eid en imei nr. moest ik hem bezorgen , dan toch nog 5 dagen geduld moeten hebben (na het telefoontje).
En uiteindelijk , het werkt 100% , zelf niks moeten doen , dus telenet heeft het probleem geklaard .
Mvg