42048
netweters
|
18500
gesprekken
|
19990
vragen
|
Is het normaal dat bij tv met kaartje( CI module), schakelen tussen kanalen zeer traag gaat?
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Tv met kaartje traag
Neen 1 a 2 sec het langste dat ik weet is bij sony de rest valt zeer goed mee
Is hier idd een Sony. Duurt zeker 3 a 4 seconden.
Is dat niet eigen aan een smart tv? Ik heb een Philips met een CI+ kaartje en zappen is wat trager, maar dat was volgens mij ook al zo toen ik nog analoog keek.
@sb idd het is eigen aan een smart tv mijn vorige Sony (niet zo smart) LCD was zelfs iets rapper in het zappen via CI+ dan nu mijn Sony OLED smart tv.
Analoog daar in tegen zapte even rap indertijd dan op een klassieke beeldbuis tv.
Als uw tv meer dan 1000 preselecties toelaat, en je geeft "1" in dn weet je tv nog niet of het om 1 gaat of 1 gevolgd doo andere cijfer. Zo na bijvoorbeeld '10' is het 10 of iets tussen 100 en 109. Na 100 is het inderdaad 100 of iets tussen 1000 en 1001. Je kan dat voorkomen door ofwel het getal in te geven met voorafgaande nullen of door één, twee of driecijferig getal te bevestigen door de OK-knop.
@janne_man schreef:Als uw tv meer dan 1000 preselecties toelaat, en je geeft "1" in dn weet je tv nog niet of het om 1 gaat of 1 gevolgd doo andere cijfer. Zo na bijvoorbeeld '10' is het 10 of iets tussen 100 en 109.
Je bedoelt, na '10' is het 10, iets tussen 100 en 109, of iets tussen 1000 en 1099 🤔
Maar het probleem ging niet over de vertraging bij het ingeven van (onvolledige) zendernummers, maar over het vertragen bij zappen
Dat zijn de seconden die verlopen voor je beeld krijgt, eens je op de zender staat...