Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5932
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.

@Moderator 

Na een paar dagen weg geweest te zijn van huis ben ik sinds vandaag terug maar merk ik bij het aanzetten van de MacBook dat de safespot niet meer werkt. Voor de duidelijkheid voor ik vertrok werkte dit nog perfect. 

Krijg de melding dat het product verlopen is waardoor er niks werkt. Safespot+ heeft de volledige schijftoegang en als ik het uitzet en terug aan zet komt er geen verbeterd resultaat. Zijn er terug problemen met de safespot+ op de Apple toestellen ? 

patrick37_0-1715008948932.png

patrick37_1-1715008960431.png

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
14 reacties
Luvan
Freshman Meerweter
Berichten: 60
WOW, overzichtelijk! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.

@patrick37 

Een probleem waar ik reeds maanden mee te maken heb en waar sinds mijn laatste melding op 10/01/2024 aan @Suzy geen reactie meer kwam. Elke keer, precies 1 maand na de installatie van Safespot, vervalt de licentie telkens opnieuw. Dit zowel op de Mac met Intel-, als deze met de M2 processor.

Gevolg: ieder maand opnieuw installaties uitvoeren op beide toestellen. Mocht Safespot+ niet "gratis" inbegrepen zitten in de abonnementsformule, was ik al lang overgestapt naar andere beveiligingssoftware voor mijn Mac's.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5932
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.

@Luvan 

Het is nu de eerste keer dat ik het aan de hand heb.

Heb dit al maanden in gebruik zonder ook maar enige uitval en ik ben afgelopen vrijdag 03 mei vertrokken een paar dagen op vakantie geweest kom dan de zondag avond terug thuis en dan heb ik dit gemerkt. In die tijd is de Macbook niet mee geweest en thuis is er niks veranderd aangezien mijn partner dit niet kan en doet. 

Maar dit soort problemen moeten verholpen worden aangezien je het erbij hebt en kan en mag gebruiken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ChristofM
Expert Moderator
Berichten: 29
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.


@patrick37  schreef:

@Moderator 

Na een paar dagen weg geweest te zijn van huis ben ik sinds vandaag terug maar merk ik bij het aanzetten van de MacBook dat de safespot niet meer werkt. Voor de duidelijkheid voor ik vertrok werkte dit nog perfect. 

Krijg de melding dat het product verlopen is waardoor er niks werkt. Safespot+ heeft de volledige schijftoegang en als ik het uitzet en terug aan zet komt er geen verbeterd resultaat. Zijn er terug problemen met de safespot+ op de Apple toestellen ? 

patrick37_0-1715008948932.png

patrick37_1-1715008960431.png

 


@patrick37 We hebben dit intern doorgegeven om na te kijken waarom je deze storing ervaart. We houden je hiervan op de hoogte. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 322
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect!

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.

Dit is zalig hier! 😁

Applefanboys die klagen dat hun antivirus software niet werkt!

Als er ergens een artikel verschijnt over de zoveelste iPhone of ander Apple product dat verschijnt druipt de arrogantie van de fanboys er meestal af in de reacties op gebruikers van bv Windows, en de 2 meest voorkomende reacties zijn:

  • Ge kunt het u niet permitteren dus ge zij jaloers
  • Apple is immuun aan virussen en andere rotzooi dus het heeft GEEN antivirus programma nodig

En Apple zelf gebruikte het op zijn website jarenlang als marketing dat er geen antivirus programma nodig was...

En nu dit... 🤣🤣🤣

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5932
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.

@TRL 

En waar slaat deze reactie op ..? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 322
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect!

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.

@patrick37 wat is het doel van Safespot+ denk je 😉

KLIK 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5932
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.

@TRL 

Weet dat de functie er van is maar het dient ook te werken. 

Maar de opmerking van de Applefanboys ..... 🤔

Trouwens op mijn Windows heeft ook al een tijdje niet gewerkt door problemen. Dat lag niet aan de Laptop zelf maar ook aan safespot+ 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 322
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect!

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.

@patrick37 eens heel goed lezen wat ik post 😉 het is algemeen dus zeker niet persoonlijk.

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 556
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? Jij #DTV. Goed bezig!

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.


@TRL  schreef:

@patrick37 eens heel goed lezen wat ik post 😉 het is algemeen dus zeker niet persoonlijk.


@TRL Ook al is het niet persoonlijk bedoeld, is de reactie niet relevant voor dit topic en staat het los op de vraag van @patrick37 . Gelieve hier dus in de toekomst rekening mee te houden.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 322
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect!

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.

@Bjarne ik vond het vooral hilarisch dat Apple gebruikers klagen dat hun anti virus niet werkt, ze zijn nochtans altijd de eerste om steeds te staan roepen dat dit voor hun iOS helemaal niet nodig is! 😁

Maar goed ze hebben zich hier ook weer van hun beste kant laten zien anders zou je er niet op reageren e 😉

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5932
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.

@TRL 

In welk topic of post heb je zien staan dat dit nergens nodig is ...? 

Maar goed je bent totaal offline van dit topic aan het gaan beste is gewoon weer on topic te gaan. 

Zeg er dan ook totaal niks meer op. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Luvan
Freshman Meerweter
Berichten: 60
WOW, overzichtelijk! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.

En het is terug van dat! 😡

Nadat ik op 22/04/2024 op mijn beide Mac's (Intel en M2) een verse installatie deed van Safespot+, is sinds gisteren (22/05/2024) de licentie terug verlopen.

Ik zou nu toch graag dringend eens een oplossing zien voor dit probleem dat bij mij al maanden aan de gang is. Iedere maand opnieuw een verse installatie moeten uitvoeren begint een beetje teveel te worden!

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5932
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.

@Luvan 

Hier is dus het zelfde probleem jammer maar helaas. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5932
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.

@Moderator 

Het probleem is nog altijd niet opgelost. heb eens geprobeerd op de iMac te installeren ( had daar alles van verwijderd ) en daar werkt dat perfect op. Nu net eens opnieuw geïnstalleerd op de Macbook maar nog altijd hetzelfde probleem. Als ik de problemen opvraag zie ik enkel dit :

Scherm­afbeelding 2024-05-31 om 17.52.57.png

 Zou bijna zeggen er uit die hele Safespot+ want het werkt meer niet dan wel. Er moet toch eens een deftige oplossing komen hiervoor anders beter niet meer aanbieden tot het eindelijk goed werkt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.